Wyłączność pod pewnymi warunkami
Doradcy podatkowi firmy KDF mogą negocjować wyłączność terytorialną po pozyskaniu określonej liczby klientów.
Na rynku doradztwa podatkowego jest tłoczno. Wiele podmiotów prowadzi tą działalność przy okazji. Konkurencję stanowaią także firmy z szarej strefy, z którymi współpracę odradza Krajowa Izba Doradców Podatkowych, tłumacząc to obawą o jakość świadczonych usług. Po pierwsze podatnik nie ma możliwości odzyskania pieniędzy utraconych w wyniku niekompetencji usługodawcy. Poza tym takie firmy nie mają obowiązku zachowania w tajemnicy informacji dotyczących spraw swoich klientów. Otwieranie biur doradztwa podatkowego ułatwia ubiegłoroczna deregulacja zawodu doradcy podatkowego. Otwieranie biur doradztwa podatkowego ułatwia ubiegłoroczna deregulacja zawodu doradcy podatkowego. Dzięki temu potencjalnym franczyzobiorcom firmy KDF-Podatki będzie łatwiej rozpocząć działalność w tej branży. KDF doradza w zakresie zwrotu podatków z zagranicznych urzędów podatkowych.
- Z naszego doświadczenia wynika, że najlepsze efekty przynoszą biura lokalne – twierdzi Rafał Grądzki z KDF-Podatki. - Sieć liczy już 9 biur własnych i 17 franczyzowych. Partnerów szukamy w rejonach, gdzie dużo mieszkańców wyjeżdża w poszukiwaniu pracy, a mogą to być nawet bardzo małe miejscowości. Mamy partnera, który działa w takiej z liczbą ok. 5 tys. mieszkańców. Ważny jest także bezpośredni kontakt z klientem. Wiele firm funkcjonujących w naszej branży działa tylko w internecie. My stawiamy na bezpośrednią obsługę klienta, stąd stacjonarne biura.
Franczyzobiorcy KDF-Podatki otrzymują wyłączność terytorialną. Nie zostanie ona jednak określona na początku współpracy.
- Jej zakres zależy od efektów pracy przedsiębiorcy. Często zamyka się w obrębie powiatu, ale niektórzy franczyzobiorcy oczekują większego obszaru. Negocjacje co do wyłączności terytorialnej zaczynamy z partnerami, którzy zdobędą dla nas min. 300 klientów rocznie – mówi Rafał Grądzki.
KDF chce nawiązać współpracę także z firmami, które chcą poszerzyć swoją ofertę, np. z biurami pośrednictwa pracy, biurami podróży, agencjami tłumaczeń, finansowymi i firmami księgowymi. Tacy przedsiębiorcy nie poniosą kosztów związanych z koniecznością wyposażenia lokalu w komputer, drukarkę, skaner oraz telefon. Każdy powinien jednak dysponoważ kwotą kilkuset do 4 tys. zł na przygotowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej na lokalnym rynku.
- Nie wymagamy żadnych licencji ani stałych opłat w trakcie współpracy. Zarabiamy na klientach, których pozyskują partnerzy. Natomiast partnerzy zarabiają na podziale prowizji – tłumaczy Rafał Grądzki.
Dominika Pronarska
ZOBACZ W KATALOGU
Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Bank Pekao S.A.
Placówki bankowe
DG - Inwest Broker Finansowy
Leasing, kredyty, faktoring
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum
Multiagencje ubezpieczeniowe
Eurofinance
Multiagencje ubezpieczeniowe
Extrakantor.pl
Kantory wymiany walut
Generali
Agencje ubezpieczeniowe
Millennium Bank
Placówki bankowe
Monetia
Agencje płatnicze
Nest Bank
Placówki bankowe
PKO Bank Polski S.A.
Placówki bankowe
Quark Kantory Bitcoin
Kantory wymiany kryptowalut
Santander
Placówki bankowe
Santander Consumer Bank
Placówki bankowe
VeloBank
Placówki bankowe
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży finanse i bankowość
Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Bank Pekao S.A.
Placówki bankowe
DG - Inwest Broker Finansowy
Leasing, kredyty, faktoring
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum
Multiagencje ubezpieczeniowe
Eurofinance
Multiagencje ubezpieczeniowe
Extrakantor.pl
Kantory wymiany walut
Generali
Agencje ubezpieczeniowe
Millennium Bank
Placówki bankowe
Monetia
Agencje płatnicze
Nest Bank
Placówki bankowe
PKO Bank Polski S.A.
Placówki bankowe
Quark Kantory Bitcoin
Kantory wymiany kryptowalut
Santander
Placówki bankowe
Santander Consumer Bank
Placówki bankowe
VeloBank
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


