Agent online
Monetia inwestuje we współpracę z agentami. Sklep online usprawni pracę partnerów i obniży koszty prowadzenia biznesu.
Monetia, sieć agencji płatniczych, rozbudowała swoją stronę internetową o Strefę Agenta i dostęp online do najświeższych informacji i materiałów promocyjnych. - Chcemy zapewnić naszym partnerom jak najwyższy komfort związany z dostępem i znajomością naszej oferty. Stąd decyzja o wprowadzeniu dla nich nowych funkcjonalności na stronie Monetii – wyjaśnia Wojciech Jóźwiak, prezes spółki. - Niebawem rozbudujemy naszą ofertę o kolejne zaawansowane produkty, tj. fulfillment i produkty finansowe. Zanim to nastąpi, chcemy wdrożyć i przetestować nowe sposoby wymiany informacji między agentami a specjalistami Monetii. Liczymy, że dzięki temu klienci w placówkach Monetii będą obsługiwani jeszcze lepiej.
Strefa Agenta, po zalogowaniu, daje stały dostęp do aktualnych wewnętrznych procedur, regulaminów i opisów produktów. Dzięki zgromadzonym tu informacjom agenci Monetii mają pełną i stale aktualizowaną informację o ofercie spółki, zalecenia dotyczące obsługi klientów, informacje organizacyjne związane z funkcjonowaniem ich placówki. Narzędziem, które zapewnia punktom franczyzowym wygodny dostęp do materiałów promocyjnych jest sklep on-line. Można w nim zamawiać niezbędne plakaty, ulotki i aktualną taryfę prowizji i opłat, w takiej liczbie, jaka jest akurat potrzebna. System działa 24 godziny na dobę, więc materiały można zamówić w dogodnym momencie i nie ma potrzeby gromadzenia ich na zapas, ryzykując dezaktualizację. Zdalny system pozwala także zmniejszyć koszty wynikające z ewentualnych pomyłek i obsługi zamówień papierowych czy telefonicznych.
Dodatkowo wiedza o ofercie Monetii będzie na bieżąco aktualizowana i rozbudowywana w newsletterach z najświeższymi informacjami przygotowywanymi dla agentów przez spółkę. Otrzymają w ten sposób szybki i wygodny dostęp do nowych informacji, niezbędnych w codziennej obsłudze klientów. Do końca października spółka zakończy proces nadawania agentom indywidualnych loginów.
Wprowadzenie nowych rozwiązan usprawni pracę agentów - da im stały dostęp do obowiązujących przepisów, co niweluje konieczność drukowania i ręcznego przeszukiwania instrukcji i procedur. W efekcie klient jest obsługiwany szybciej. System online pozwoli także uniknąć ewentualnych pomyłek - agent może w każdej chwili sprawdzić zasady postępowania albo stawki w taryfie z gwarancją, że posługuje się aktualnie obowiązującymi danymi. Dodatkowo spadną koszty funkcjonowania placówki - mając zdalny dostęp do dokumentów nie trzeba ich drukować i archiwizować, co oznacza mniejsze zużycie papieru i toneru. (dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży finanse i bankowość
Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Bank Pekao S.A.
Placówki bankowe
DG - Inwest Broker Finansowy
Leasing, kredyty, faktoring
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum
Multiagencje ubezpieczeniowe
Eurofinance
Multiagencje ubezpieczeniowe
Extrakantor.pl
Kantory wymiany walut
Generali
Agencje ubezpieczeniowe
Millennium Bank
Placówki bankowe
Nest Bank
Placówki bankowe
PKO Bank Polski S.A.
Placówki bankowe
Quark Kantory Bitcoin
Kantory wymiany kryptowalut
Santander
Placówki bankowe
Santander Consumer Bank
Placówki bankowe
VeloBank
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


