Agent dobrze ubezpieczony
Partnerzy Superpolisy pracują pod opieką dyrektora regionalnego, dzięki czemu nie muszą kontaktować się bezpośrednio z ubezpieczycielami.
Rynek ubezpieczeń kręci się w Polsce wokół samochodów. Jeszcze w 1989 roku było ich ok. 330 tys., a obecnie po naszych drogach jeździ 19 milionów pojazdów. Każdy z nich potrzebuje obowiązkowej polisy OC. Spada natomiast liczba kierowców zainteresowanych wykupieniem autocasco, którą posiada połowa właścicieli samochodów. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez ARG Rynek i Opinia, najczęstszą tego przyczyną jest fakt, że ich samochody są stare (62 proc. wskazań) oraz że polisa autocasco jest zbyt droga (ponad 50 proc.). Nie zmienia to jednak faktu, że Polacy rzadziej niż własny samochód ubezpieczają życie i dom lub mieszkanie.
Często agenci ubezpieczeniowi są nagradzani dodatkowymi prowizjami i wycieczkami przez ubezpieczycieli za sprzedaż ich oferty. Może się to przyczynić do sytuacji, w której agenci, zamiast wybierania najkorzystniejszej oferty, wolą sprzedać tę, która jest dla nich finansowo najkorzystniejsza. Dariusz Daraż, dyrektor rozwoju sieci Superpolisy nie zgadza się z tą opinią.
- Agenci Superpolisy działają w oparciu o równoczesny dostęp do ofert wielu towarzystw ubezpieczeniowych, a wyniki kalkulacji prezentują klientowi. To sprawia, że przy wyborze danej oferty zawsze kierują się optymalnym zakresem ubezpieczenia i korzystną ceną dla obsługiwanego w danym momencie klienta - mówi menedżer.
Uczciwość wobec klienta to jedna z kilku pożdanych cech agentów. Tych Superpolisa będzie poszukiwała na XII edycji Targów Franczyzy, które jak co roku odbędą się w Warszawie.
- Nastawiamy się na pozyskanie wiarygodnych, stabilnych i nastawionych na sukces partnerów, gotowych wspólnie z nami rozwijać markę Superpolisy. Trudno mówić o idealnym partnerze – każdy, kto jest solidny, pracowity i otwarty na kontakt z klientem może rozpocząć z nami współpracę i odnieść sukces, niezależnie od tego, czy miał w swej zawodowej przeszłości kontakt z ubezpieczeniami, czy nie - twierdzi Dariusz Daraż.
Inwestycja w biuro Superpolisy wynosi 10 tys. zł. Franczyzodawca pomaga partnerom w kilku elementach prowadzenia biznesu, w tym zapewnia system, który jest zarówno porównywarką cenową i zarazem rozbudowaną platformą sprzedażową. Superpolisa oferuje także pomoc finansową przy otwieraniu placówki, urządzaniu jej oraz organizuje szkolenia dla franczyzobiorców. W rozwiązywaniu bieżących problemów pomagają dyrektorzy regionalni.
- Dyrektorzy regionalni udzielają naszym partnerom wsparcia - zarówno w przypadku spraw merytorycznych związanych z produktami poszczególnych zakładów ubezpieczeń, jak funkcjonowania samego systemu sprzedażowego Superpolisy. Agent działający w naszym systemie partnerskim ma dzięki temu jedną dedykowaną mu osobę, z którą kontaktuje się i omawia wszystkie sprawy związane ze współpracą. Dzięki temu w swojej bieżącej pracy nie musi kontaktować się z menedżerami w poszczególnych zakładach ubezpieczeń - wyjaśnia Dariusz Daraż.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Bank Pekao S.A.
Placówki bankowe
DG - Inwest Broker Finansowy
Leasing, kredyty, faktoring
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum
Multiagencje ubezpieczeniowe
Eurofinance
Multiagencje ubezpieczeniowe
Extrakantor.pl
Kantory wymiany walut
Generali
Agencje ubezpieczeniowe
Millennium Bank
Placówki bankowe
Monetia
Agencje płatnicze
Nest Bank
Placówki bankowe
PKO Bank Polski S.A.
Placówki bankowe
Quark Kantory Bitcoin
Kantory wymiany kryptowalut
Santander
Placówki bankowe
Santander Consumer Bank
Placówki bankowe
VeloBank
Placówki bankowe
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży finanse i bankowość
Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Bank Pekao S.A.
Placówki bankowe
DG - Inwest Broker Finansowy
Leasing, kredyty, faktoring
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum
Multiagencje ubezpieczeniowe
Eurofinance
Multiagencje ubezpieczeniowe
Extrakantor.pl
Kantory wymiany walut
Generali
Agencje ubezpieczeniowe
Millennium Bank
Placówki bankowe
Monetia
Agencje płatnicze
Nest Bank
Placówki bankowe
PKO Bank Polski S.A.
Placówki bankowe
Quark Kantory Bitcoin
Kantory wymiany kryptowalut
Santander
Placówki bankowe
Santander Consumer Bank
Placówki bankowe
VeloBank
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


