Alior pod rękę z partnerem
Nowe placówki partnerskie będą powstawać w małych miejscowościach.
Według przedstawiciela Alior Banku, Michała Szymczaka, w bieżącym roku placówki partnerskie są na liście priorytetów w rozwoju firmy. Z uwagi na fakt, że funkcjonują one w niedużych miastach oraz gminach, lokalizację wybierają partnerzy.
- Nie mamy sztywno przyjętych reguł doboru miejscowości. Wychodzimy z założenia, że partner, podejmując z nami współpracę, przemyślał swoją decyzję - mówi Michała Szymczaka, specjalista ds. wsparcia placówek partnerskich.
Planując inwestycję należy liczyć się z wydatkiem 20-25 tys. na przygotowanie placówki – remont lokalu, zakup wyposażenia itp. Warto również, jak w przypadku każdego nowego biznesu, posiadać zaplecze finansowe, które umożliwi bezstresowe działanie w początkowej fazie funkcjonowania.
Alior Bank nie ma opłat wstępnych ani bieżących. Każdej placówce przyznawany jest budżet w wysokości 3 tys. zł rocznie na lokalne działania marketingowe. Dodatkowo partnerzy bezpłatnie otrzymują materiały promocyjne i kampanijne – ulotki, plakaty, naklejki na witryny. Te koszty pokrywa Departament Marketingu i PR banku. Koszty tzw. pakietu startowego dla nowej placówki, wizualizacji oraz wizytówek dla partnerów i ich pracowników, również leżą po stronie banku.
- Koszt inwestycji jest relatywnie niski, więc i szacowany okres zwrotu jest krótki. Zależy to od specyfiki lokalnego rynku, lokalizacji i podejścia sprzedażowego naszego partnera. Możemy jedynie zakładać średnią na całą sieć – ta waha się pomiędzy 3 a 8 miesięcy - wyjaśnia Michał Szymczak.
Alior Bank powstał 17 listopada 2008r. Z inicjatywy obecnego prezesa Wojciecha Sobieraja i dzięki finansowemu wsparciu grupy CarloTassara, która należy do znanego finansisty - Romana Zalewskiego. Sobieraj od pierwszego dnia postawił na agresywną kampanię reklamową i udało mu się zaskoczyć niezwykle silną konkurencję na polskim rynku. Obecnie pod szyldem Aliora działa 208 oddziałach własnych oraz 229 franczyzowych.
(lp)
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży finanse i bankowość
Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Bank Pekao S.A.
Placówki bankowe
DG - Inwest Broker Finansowy
Leasing, kredyty, faktoring
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum
Multiagencje ubezpieczeniowe
Eurofinance
Multiagencje ubezpieczeniowe
Extrakantor.pl
Kantory wymiany walut
Generali
Agencje ubezpieczeniowe
Millennium Bank
Placówki bankowe
Monetia
Agencje płatnicze
Nest Bank
Placówki bankowe
PKO Bank Polski S.A.
Placówki bankowe
Quark Kantory Bitcoin
Kantory wymiany kryptowalut
Santander
Placówki bankowe
Santander Consumer Bank
Placówki bankowe
VeloBank
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


