Eurobank rekrutuje
Eurobank ruszył z kampanią rekrutacyjną franczyzobiorców. Na początek w centrum zainteresowania banku znalazły się województwa: kujawsko-pomorskie i małopolskie.
Pierwsza placówka franczyzowa eurobanku powstała w marcu 2007 roku. W ciągu ostatnich kilku miesięcy bank testował system partnerski na 10 jednostkach. Obecnie rozpoczyna kampanię rekrutacyjną franczyzobiorców koncentrując się na dwóch województwach: kujawsko-pomorskim i małopolskim. W obu regionach bank wytypowane zostało po kilkanaście miejscowości charakteryzujących się niskim nasyceniem placówkami bankowymi. W takich miejscach dostęp do usług finansowych jest bardzo ograniczony, a mieszkańcy mają znikomy wybór produktów i najczęściej są skazani na jeden bank. Właśnie do takich miejscowości zamierza dotrzeć eurobank.
- Zamierzaliśmy zamknąć rok 2007 liczbą około 30 placówek działających pod szyldem eurobank partner, jednak już dzisiaj wiemy, że liczbę tę osiągniemy do końca września, a w październiku ruszą kolejne – mówi Kamil Polikowski, dyrektor ds. franczyzy eurobanku.
Franczyzowe placówki eurobanku otwierane są w miejscowościach o liczbie 15-25 tys. mieszkańców. Funkcjonują pod marką eurobanku i korzystają ze standardowych wizualizacji i materiałów promocyjno-informacyjnych.
Koszt uruchomienia jednostanowiskowej placówki partnerskiej to około 30 tys. zł plus koszty adaptacji lokalu. Wymogiem jest prowadzenie własnej działalności gospodarczej oraz niekaralność kandydata. Preferowana przez bank powierzchnia lokalu (własnego lub wynajętego) wynosi 35-60 m2.
- Nasi partnerzy otrzymują bezpieczny i dochodowy pomysł na biznes - mówi Kamil Polikowski - Jednym z podstawowych elementów tego bezpieczeństwa jest asekuracja działalności partnera. W przypadku niższej niż planowana sprzedaży w pierwszych sześciu miesiącach działalności, bank pokrywa 50 proc. kosztów operacyjnych placówki - dodaje.
Centrala banku szacuje, że na prowadzeniu placówki partnerskiej partner może uzyskać dochód od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych.
(mdk)
ZOBACZ W KATALOGU
Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Bank Pekao S.A.
Placówki bankowe
DG - Inwest Broker Finansowy
Leasing, kredyty, faktoring
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum
Multiagencje ubezpieczeniowe
Eurofinance
Multiagencje ubezpieczeniowe
Extrakantor.pl
Kantory wymiany walut
Generali
Agencje ubezpieczeniowe
Millennium Bank
Placówki bankowe
Monetia
Agencje płatnicze
Nest Bank
Placówki bankowe
PKO Bank Polski S.A.
Placówki bankowe
Quark Kantory Bitcoin
Kantory wymiany kryptowalut
Santander
Placówki bankowe
Santander Consumer Bank
Placówki bankowe
VeloBank
Placówki bankowe
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży finanse i bankowość
Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Bank Pekao S.A.
Placówki bankowe
DG - Inwest Broker Finansowy
Leasing, kredyty, faktoring
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum
Multiagencje ubezpieczeniowe
Eurofinance
Multiagencje ubezpieczeniowe
Extrakantor.pl
Kantory wymiany walut
Generali
Agencje ubezpieczeniowe
Millennium Bank
Placówki bankowe
Monetia
Agencje płatnicze
Nest Bank
Placówki bankowe
PKO Bank Polski S.A.
Placówki bankowe
Quark Kantory Bitcoin
Kantory wymiany kryptowalut
Santander
Placówki bankowe
Santander Consumer Bank
Placówki bankowe
VeloBank
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


