Nest Bank rośnie aż miło
W Gdańsku ruszyła 150. placówka partnerska Nest Banku. Bank potrzebował półtora roku, żeby zbudować taką sieć.
Nest Bank zadebiutował we wrześniu 2016 roku. Wszedł na terytorium do tej pory szeroko omijane przez inne banki i umieścił swoją markę w świecie tradycyjnych wartości, adresując ofertę do klientów z mniejszych miejscowości. Również w zakresie sieci sprzedaży bank postawił na rodzinne firmy i przedsiębiorców osadzonych w lokalnych społecznościach, rozumiejących ich potrzeby. Rozwojem franczyzy zajęli się Jacek Biskup i Grzegorz Karmowski, menedżerowie, którzy budowali sieci partnerskie w bankowości i telekomunikacji. Swój franczyzowy debiut Nest Bank również zaakcentował dość wyraźnie, otwierając jednocześnie kilkanaście placówek partnerskich.
Obecnie sieć partnerska liczy ponad 150 placówek zlokalizowanych w 133 miastach i stanowi główny kanał sprzedaży Nest Banku (sieć własna liczy 56 oddziałów zlokalizowanych w największych miastach).
– Franczyza od początku jest dla nas bardzo ważna, ścisła współpraca z lokalnymi przedsiębiorcami wypływa z filozofii naszej marki – mówi Jacek Biskup, dyrektor Departamentu Sieci Partnerskiej Nest Banku. – Przekłada się to na warunki współpracy z partnerami. Większość naszych franczyzobiorców znakomicie orientuje się w branży finansowej i przychodzi z konkretnymi oczekiwaniami. Stworzyliśmy dla nich takie warunki, aby nie tylko chcieli do nas dołączyć, ale rozwijali się z nami, otwierając kolejne placówki. I to się dzieje. Mamy już 25 multifranczyzobiorców i spodziewamy się kolejnych – dodaje.
Nest Bank otwiera placówki partnerskie w miejscowościach powyżej 15 tys. mieszkańców. Najlepsza lokalizacja to centrum miasta, miejsce przy głównym ciągu komunikacyjnym lub w centrum handlowym. Optymalna wielkość lokalu to 35-40 m2, w tym wydzielona sala obsługi o powierzchni ok. 30 m2. Według szacunków centrali, całkowity koszt inwestycji nie powinien przekroczyć 50 tys. zł. W kwocie tej zmieści się remont lokalu, zakup mebli, zakup oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego, koszt sprzętu elektronicznego oraz kamer.
Miesięczne koszty funkcjonowania placówki Nest Banku powinny zamknąć się w kwocie 11 tys. zł. Największą część tej kwoty pochłoną wynagrodzenia pracowników (6 tys. zł) oraz wynajęcie biura (ok. 3 tys. zł). Miesięczna opłata licencyjna wynosi w Nest Banku 1 tys. zł.
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do właściela marki .
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży finanse i bankowość
Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Bank Pekao S.A.
Placówki bankowe
DG - Inwest Broker Finansowy
Leasing, kredyty, faktoring
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum
Multiagencje ubezpieczeniowe
Eurofinance
Multiagencje ubezpieczeniowe
Extrakantor.pl
Kantory wymiany walut
Generali
Agencje ubezpieczeniowe
Millennium Bank
Placówki bankowe
Monetia
Agencje płatnicze
PKO Bank Polski S.A.
Placówki bankowe
Quark Kantory Bitcoin
Kantory wymiany kryptowalut
Santander
Placówki bankowe
Santander Consumer Bank
Placówki bankowe
VeloBank
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


