Raz to za mało

Jeśli bank chce, aby klient do niego wracał, musi być bankiem uniwersalnym. Klient musi chcieć, ale także mieć po co wracać do banku.
Franczyza bankowa przestała być biznesem dla każdego. W sumie to dobrze, bo przypadkowość w tak newralgicznej dziedzinie, jaką są finanse, to nic dobrego. Dzisiejsza franczyza bankowa ceni doświadczenie, premiuje dojrzałość i stabilność. Tak jak nie każdy nadaje się na franczyzobiorcę banku, tak nie każdy bank musi mieć sieć partnerską. Krótko mówiąc, sieci franczyzowe są dziś domeną banków o silnej pozycji, które nie stronią od innowacji, a swoje produkty wspierają silnym i profesjonalnym marketingiem.
Zwiększanie liczby placówek partnerskich nie jest już celem Alior Banku. Posiadamy dziś największą sieć partnerską w Polsce. Nie znaczy to jednak, że zbudowaliśmy sieć i na tym koniec. Rynkowa rzeczywistość jest dynamiczna, a raz osiągnięta pozycja nie musi trwać wiecznie. Naszym celem stała się teraz coraz wyższa jakość pracy placówek. Doświadczenie pokazuje, że rynkową rywalizację o klienta wygrywają dziś banki stabilne, posiadające uniwersalną ofertę dla klientów, których są w stanie zatrzymać przy marce. Nie ma ku temu lepszych sposobów niż dobra, szeroka oferta i jakość obsługi klienta oraz dobre z nim relacje. Najlepszy bowiem klient to klient aktywny i lojalny. Aktywność wynika z jego licznych potrzeb, na które my, bankowcy, potrafimy odpowiedzieć, a lojalność z konkurencyjnej oferty i jakości obsługi. Nieustannie pracujemy nad jednym i drugim, bo jeśli bank chce, aby klient do niego wracał, musi być bankiem uniwersalnym. Klient musi chcieć, ale także mieć po co wracać do banku.
To jest proces, który realizujemy wspólnie z partnerami. Bank przygotowuje produkty i wypracowuje standardy, a rolą franczyzobiorcy jest umiejętne korzystanie z narzędzi, które dostaje, i wdrażanie strategii banku. Takie cele można osiągnąć z dobrymi, dojrzałymi franczyzobiorcami, a takich jest coraz więcej, bo franczyza bankowa stała się biznesem dla ludzi pracowitych i cierpliwych. Dobry franczyzobiorca jest jednocześnie doradcą, sprzedawcą i menedżerem. To również ktoś, komu się chce. Ktoś, komu zależy. Ktoś, kogo nie trzeba specjalnie motywować do pracy, bo sam pamięta, że placówka franczyzowa to przede wszystkim jego własny biznes.
Tacy franczyzobiorcy najlepiej rozumieją, że dziś nie jest sztuką raz sprzedać produkt. Dzisiaj raz to za mało. Sztuką jest przekonać klienta do powrotu i uczynić swój bank bankiem pierwszego wyboru. Choć brzmi to jak globalna strategia, nasi franczyzobiorcy realizują ją na swoich lokalnych rynkach.
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej