McDonald’s o północy

Głód może dosięgnąć każdego - bez względu na porę dnia. Dlatego McDonald’s wprowadza nocną dostawę.
Ofercie gastronomicznej Warszawy nie można niczego zarzucić. Portale rekomendujące (lub odradzające) odwiedzanie różnych lokali pokazują, że tych działa w stolicy ok. 1,2 tys. Niewiele jednak jest takich restauracji, które oferują dostawę do późnych godzin nocnych. Do tego wąskiego grona dołączył McDonald's. Zlecenia są realizowane za pośrednictwem foodpandy, aplikacji mobilnej i jednocześnie portalu internetowego umożliwiającego zamawianie posiłków z ponad 1,5 tys. restauracji w Polsce. Nocne zamówienie klientów McDonald's trafia do restauracji zlokalizowanej na Dworcu Centralnym i tam zostaje przygotowane. Potrzeba maksymalnie 30 minut na dostarczenie ciepłych burgerów i frytek przez kuriera w specjalnym termicznym opakowaniu.
W pierwszej fazie z usługi McDonald’s nocą będą mogli skorzystać mieszkańcy kilku warszawskich dzielnic – Śródmieścia, Saskiej Kępy, Mokotowa i Starej Ochoty.
- Zauważyliśmy, że oferta gastronomiczna Warszawy jest bardzo bogata za dnia. W nocy jest zupełnie inaczej – zauważa Michał Rokosz, dyrektor zarządzający foodpanda na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. - Dlatego we współpracy z siecią McDonald’s uruchomiliśmy nową usługę "McDonald’s nocą". Dzięki temu mieszkańcy Warszawy będą mogli zamówić jedzenie z bogatej oferty światowego lidera restauracji szybkiej obsługi nie tylko wciągu dnia, ale także w nocy.
Usługa "McDonald’s nocą" jest nowym projektem sieci fast food i serwisu foodpanda. Polski oddział Złotych Łuków na początku roku zdecydował się na realizację dostawy do klientów. Ta forma zamówień realizowana jest na razie tylko w Warszawie w kilku restauracjach. Jeśli centrala McDonald's uzna, że faza testów zakończy się pomyślnie, z dostawy być może będą mogli w przyszłości skorzystać także klienci z innych miast. (dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej