Adam Małysz: Jazda do firmy
– Zarówno w sporcie, jak i w biznesie trzeba być konsekwentnym. Jak się ma jeszcze choć trochę talentu i szczęścia, to sukces gwarantowany – mówi Adam Małysz, mistrz świata w skokach narciarskich, kierowca rajdowy Orlen Team.
Myślał pan o założeniu własnej firmy? Może szkółka dla młodych skoczków narciarskich?
Pomysłów na biznes oczywiście mam dużo, ale raczej będę kontynuował połączenie pasji ze sportem. Jak na razie, zaangażowałem się w tematy motoryzacyjne – ale nie chcę się zarzekać, że nie powrócę jeszcze kiedyś do skoków.
Jakie cechy sportowca, czy to skoczka narciarskiego, czy kierowcy rajdowego, mogą przydać się w biznesie?
Zarówno w sporcie, jak i w biznesie, trzeba być wytrwałym i konsekwentnym. Ciężka praca, pozytywne nastawienie i podejmowanie wyzwań – to elementy konieczne właściwie do każdego skutecznego działania. Jednak najważniejsze są: walka ze słabościami, przełamywanie barier i bycie wytrzymałym. Z dodatkiem talentu i szczęścia – sukces gwarantowany.
Jest pan jednym z najbardziej lubianych i najlepiej rozpoznawanych sportowców w kraju, a pana nazwisko jest niezwykle cenną marką.
Wraz z sukcesem w sporcie pojawiło się oczywiście wiele propozycji reklamowych czy wsparcia moim wizerunkiem różnych marek. Na początku łatwiej było podjąć decyzję, bo propozycji nie było aż tak wiele, a przecież to bardzo łatwy sposób zwiększenia budżetu domowego. Jednak od dłuższego czasu nie decyduję się na działania typowo reklamowe. Dużo bardziej zależy mi na wsparciu ze strony sponsorów, żebym mógł realizować się na polu sportowym i z takimi partnerami w dużej mierze teraz współpracuję. Oczywiście, nie wykluczam definitywnie udziału w reklamie, jeśli pojawi się jakaś ciekawa propozycja, ale jak na razie, zamiast na reklamach koncentruję się na sporcie i wynikach.
Fragment wywiadu opublikowanego w miesięczniku "Własny Biznes Franchising" nr 8/2013.
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży art. motoryzacyjne i rolnicze
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


