Jak zwiększyć obroty bez inwestycji?

Wiele firm liczy na współpracę z przedsiębiorcami, którzy wprowadzą do sprzedaży ich produkt. Tak jest w przypadku informatycznej Sygnity szukającej partnerów.
Sygnity jest dostawcą rozwiązań informatycznych na polskim rynku. Spółka notowana na giełdzie pozyskiwała do tej pory dużych klientów, którym sprzedawała oprogramowanie pomagające w zarządzaniu firmą. Sygnity dostrzegając potencjał mniejszych podmiotów, również dla nich przygotowała swoją ofertę i właśnie nowy produkt ma być sprzedawany za pośrednictwem partnerów.
- Sektor MŚP jest jednym z szybciej rozwijających się obszarów polskiej gospodarki. Każdy przedsiębiorca działający na rynku – niezależnie czy prowadzi małą firmę budowlaną, zakład fryzjerski, czy sklep osiedlowy, potrzebuje usług IT wspierających zarządzanie kadrami, płacami, magazynem, logistyką i wykonywanie rozliczeń księgowych – wymienia Arkadiusz Lew-Kiedrowski, wiceprezes zarządu Sygnity SA.
Profil partnerów, których spółka chce pozyskać to właściciel sklepu komputerowego z oprogramowaniem. Sieć dystrybucji liczy na razie 20 punktów. Partnerzy powinni znaleźć w swoim lokalu miejsce na wstawienie kornera z produktami Quatra stworzonymi przez Sygnity. Prowizje od sprzedaży uzależnione będą od sprzedaży, na terenie całego kraju obowiązują te same stawki wynagrodzenia.
- Docelowa liczba resellerów musi uwzględniać wielkość wybranego regionu i stopień jego nasycenia. Nie widzimy konieczności wprowadzania wyłączności terytorialnej - poszukujemy partnerów zarówno w Warszawie jak i Sanoku. Przedsiębiorcy najlepiej znają możliwości lokalnego rynku. Planujemy wspierać ich działalność, m.in. pokrywając w części lub całości koszty realizacji najciekawszych inicjatyw reklamowych. Przystąpienie do programu partnerskiego z produktami Quatra nie wymaga ponoszenia dodatkowych inwestycji. Dystrybutor może liczyć na wsparcie przedstawicieli firmy oraz szkolenia. Dodam jednocześnie, że będziemy dokładnie przyglądać się pracy partnera, analizując stopień jego zaangażowania i weryfikując wyniki sprzedaży – wyjaśnia Maciej Kamieński, dyrektor sprzedaży pionu SMB Sygnity SA.
(dw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej