Mój prestiż ma 100 lat

Jak powszechnie wiadomo celem założenia firmy jest poprawa własnego samopoczucia. Największy prestiż bije zawsze z materiałów marketingowych.
Nie ma prostszego sposobu na podniesienie prestiżu firmy i jej właściciela niż założenie strony internetowej firmy. Wynajem dobrego biura czy zatrudnienie pracowników sporo by mnie kosztowało. A w sieci – już za kilkaset złotych – mogę o sobie i własnej firmie powypisywać wszystko, co mi przyjdzie do głowy. Przecież i tak tego nikt nie sprawdzi. A moja firma będzie wyglądała jak wielka korporacja.
Na stronie głównej powinny się znaleźć informacje kluczowe. Napiszę, że moja firma powstała, aby zapewnić klientom kompleksową obsługę. Że dysponuję zbiorowym stuletnim doświadczeniem zawodowym. Brzmi ładnie, a nikt się nie domyśli, że firma powstała miesiąc temu, a licząc doświadczenie dodałem wiek swój i mamusi. Oczywiście napiszę dalej, że można mi zaufać, a jako firma jesteśmy niezawodni i terminowi. Że koncentrujemy się na wskazywaniu praktycznych rozwiązań problemów dzięki głębokiemu przygotowaniu teoretycznemu. W końcu czas to pieniądz, o czym pamiętamy zawsze w naszej działalności. I na koniec wspomnę, że dostosowujemy nasze usługi do wymogów konkretnej sytuacji. Dzięki tym sprytnym sformułowaniom nikt nie będzie wiedział, co tak naprawdę robi moja firma, ale na pewno się domyśli, że robi to przemądrzalej od innych.
Nadszedł czas na zamieszczenie zdjęć samego prezesa Bociana. I rodziny prezesa, która wystąpi w roli zarządu, rady nadzorczej i fachowców od wszystkiego. Dzięki temu na stronie będę mógł tysiąc razy przeczytać swoje nazwisko w odmianie przez przypadki. Teraz nazwisko Bocian będzie tyle znaczyło co Ford i Rotschild.
Każdy szanowany arystokrata powinien zajmować się działalnością charytatywną. Załatwię to kilkoma zdaniami o tym, że kocham własne dzieci i jestem miłośnikiem własnych zwierząt.
Internetowa strona korporacyjna jest gotowa. No to pa, lecę pochwalić się mamie.
Ferdynand Bocian
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej