Mariusz Max Kolonko: Mój american dream
Mariusz Max Kolonko, dziennikarz i właściciel firmy producenckiej Media 2000 Communications opowiada, jak się prowadzi biznes w Stanach Zjednoczonych.
Korespondent telewizyjny, autor reportaży zaczynał karierę w Ameryce na... budowie?
Przyjechałem do Stanów, mając pożyczonych 200 dolarów i pomysł, żeby robić filmy dla Hollywood. Kamera telewizyjna kosztowała 70 tysięcy dolarów. Musiałem te pieniądze jakoś zarobić. Zająłem się więc renowacją wieżowców na Manhattanie. Tłukłem na tym sporą kasę. To zajęcie mnie jednak nudziło. Ciągle interesowały mnie te cholerne kamery, więc któregoś dnia odwiedziłem koleżankę w telewizji CNN, Susan Lisovicz, i wyszedłem stamtąd jako producent telewizyjny. Teraz jestem właścicielem firmy produkcyjnej. Najpierw dostarczałem materiały filmowe sieciom telewizyjnym. Obecnie robię show „Odkrywanie Ameryki”, który ogląda parę milionów ludzi.
Fragment wywiadu opublikowanego w miesięczniku Własny Biznes Franchising nr 8/2007
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...

