Mariusz Pudzianowski: Siłacz to ma klawe życie
Sport to jedynie zabawa. Nie da się z niego wyżyć, dlatego zająłem się biznesem – mówi Mariusz Pudzianowski, trzykrotny mistrz świata w kategorii Strong Man.
Dlaczego zdecydował się Pan na działalność biznesową?
Życie mnie do tego zmusiło. Ze sportu zwyczajnie nie da się w tym kraju wyżyć. Proszę nie myśleć, że to, co mam (siedzimy w gustownie urządzonym biurze siłacza, a przed budynkiem stoi nowy mercedes klasy S – jak twierdzi Pudzianowski – należący do taty) wywalczyłem na sportowych arenach. Sport to tylko hobby, miły dodatek.
W jakich branżach Pan inwestuje?
Głównie w nieruchomościach, mam kilka restauracji i drobniejszych lokali gastronomicznych. Oprócz tego założyłem również szkołę ochrony mienia i osób Pudzian Academy. Mamy już kilka placówek, działają m.in. w Krakowie, Sosnowcu i Bielsku Białej. Planujemy otwierać kolejne, sprzedając licencje na prowadzenie szkół.
Fragment wywiadu opublikowanego w miesięczniku Własny Biznes Franchising nr 4/2007
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


