Array ( [article] => Array ( [pid] => 48970 [country] => pl [article_id] => 4008 [article_date] => 2007-10-01 [articletype_id] => 32 [article_title] => Czy Najsztub wyjdzie z długów? [article_intro] => O zacnych pracach ręcznych, o restauracji Przegryź, która nie musiała się opłacać, a której prowadzenie idzie coraz lepiej, opowiada dziennikarz Piotr Najsztub. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 0 [img_photo_description] => Piotr Najsztub, właściciel restauracji Przegryź [secret] => scrtk20bf622ce6a6c5dc1c84c45a98df1a77 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => najsztub-wyjdzie-dlugow [article_title_striped] => Czy Najsztub wyjdzie z długów? [dir] => my-company [article_text_photo] =>

Czy można mieć sukces i nie mieć pieniędzy?
Wychodzi, że tak. Gdy się wydaje więcej, niż się zarabia, jak ja, to wtedy się tworzą długi. Jestem już co prawda blisko ich spłacenia. Naprawdę jestem z siebie dumny, zwłaszcza że nie tylko oddaję stare zobowiązania, ale i utrzymuję małą stadninę mojej byłej żony, a jednak starcza mi na swoje potrzeby.

Przegryź jest znany z tego, że odwiedzają go osoby znane, zwłaszcza dziennikarze. Czy taki właśnie miał być klient?
Nie, myśmy nie wiedzieli, dla kogo chcemy tę knajpę robić. Oczywiście dla siebie, ale kto ma być jej klientem, to nie myśleliśmy. Nie mieliśmy nawet policzone, ile trzeba zebrać dziennie ze stolika, aby biznes był opłacalny. To nie było myślenie w tych kategoriach. Myśmy zakładali, że jak będziemy gotować smacznie, zdrowo i w miarę tanio, to klient przyjdzie. No i przyszedł. Ale to, że przychodzą dziennikarze, to dopiero niedawno się zrobiło.

Fragment wywiadu opublikowanego w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING nr 10/2007

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 168 [author_pid] => 1050 [author_name] => Anna Smolińska [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => asmolinska@profitsystem.pl [author_profile] =>

Anna Smolińska jest dyrektorem działu mediów o franczyzie i członkiem zarządu PROFIT system. Zarządza pracą redakcji magazynu "Własny Biznes Franchising" oraz portali Franchising.pl i Franchising.eu. Pisze oraz redaguje artykuły przygotowane przez dziennikarzy, a także prowadzi wywiady z ekspertami i przedsiębiorcami na kanale YouTube Franchising-PL.

Ukończyła Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku filologia polska ze specjalizacją redaktorską oraz Zarządzanie Franczyzą w Szkole Głównej Handlowej. Zanim podjęła pracę w PROFIT system, współpracowała z Gazetą Wyborczą, Życiem Warszawy oraz tygodnikami regionalnymi.

[display_author] => 1 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/AnnaSmoliska4 [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/anna-smoli%C5%84ska-49a52059/ [author_photo] => Array ( [pid] => 216306 [itemserver_id] => 53838 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => 919/ce9/anna-smolinska.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => anna-smolinska ) ) [link] => /moja-firma/4008/najsztub-wyjdzie-dlugow/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => VIP ma firmę [articletype_superior] => 2 [permanent] => 0 [display_author] => 0 [link] => 60 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => vip-ma-firme ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 82263 [country_item] => pl [description] => Piotr Najsztub, właściciel restauracji Przegryź [path] => 156/954/piotr-najsztub-small.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 220 [img_height] => 220 [itemserver_id] => 11433 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 82264 [country_item] => pl [description] => Piotr Najsztub, właściciel restauracji Przegryź [path] => 17e/34f/piotr-najsztub.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 291 [itemserver_id] => 11434 ) ) ) [og_image] => 17e/34f/piotr-najsztub.jpg [article_date_formated] => 01.10.2007 [article_day] => Poniedziałek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 82264 [country_item] => pl [description] => Piotr Najsztub, właściciel restauracji Przegryź [path] => 17e/34f/piotr-najsztub.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 291 [itemserver_id] => 11434 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 82264 [country_item] => pl [description] => Piotr Najsztub, właściciel restauracji Przegryź [path] => 17e/34f/piotr-najsztub.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 291 [itemserver_id] => 11434 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( ) )

Czy Najsztub wyjdzie z długów?

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Czy można mieć sukces i nie mieć pieniędzy?
Wychodzi, że tak. Gdy się wydaje więcej, niż się zarabia, jak ja, to wtedy się tworzą długi. Jestem już co prawda blisko ich spłacenia. Naprawdę jestem z siebie dumny, zwłaszcza że nie tylko oddaję stare zobowiązania, ale i utrzymuję małą stadninę mojej byłej żony, a jednak starcza mi na swoje potrzeby.

Przegryź jest znany z tego, że odwiedzają go osoby znane, zwłaszcza dziennikarze. Czy taki właśnie miał być klient?
Nie, myśmy nie wiedzieli, dla kogo chcemy tę knajpę robić. Oczywiście dla siebie, ale kto ma być jej klientem, to nie myśleliśmy. Nie mieliśmy nawet policzone, ile trzeba zebrać dziennie ze stolika, aby biznes był opłacalny. To nie było myślenie w tych kategoriach. Myśmy zakładali, że jak będziemy gotować smacznie, zdrowo i w miarę tanio, to klient przyjdzie. No i przyszedł. Ale to, że przychodzą dziennikarze, to dopiero niedawno się zrobiło.

Fragment wywiadu opublikowanego w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING nr 10/2007

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
Anna Smolińska
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €