Podpis na umowie to jeszcze nie wszystko
Precedensowy wyrok w sprawie silniejszego ze słabszym. Konsument musi mieć rzetelną informację od firmy.
Przedstawiciel firmy obiecywał klientowi coś, czego nie było potem w umowie. Klient mu uwierzył, umowę podpisał, nie przeczytawszy jej. W sporze z firmą poznańskie sądy stanęły po jego stronie i kazały oddać mu pieniądze. Wyroki wzorujące się na prawie unijnym zmierzają do tego, że konsumentów można i trzeba chronić szerzej, niż przyjęło się to w polskim orzecznictwie. Więcej: Hanna Fedorowicz, Rzeczpospolita, "Prawo co dnia", 10 czerwca 2003
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

