Metrohouse
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Metrohouse to największa w Polsce sieciowa agencja nieruchomości. Działamy na rynku nieruchomości od 2006 r. Posiadamy 100 oddziałów, ponad 650 agentów oraz ponad 700 ekspertów kredytowych w całej Polsce. Spółka rozwija sieć sprzedaży w oparciu o placówki własne i franczyzowe.
Oferta Metrohouse obejmuje m.in. pośrednictwo w sprzedaży, kupnie oraz wynajmie nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych oraz pośrednictwo finansowe i ubezpieczeniowe dzięki własnej sieci ekspertów kredytowych działających pod marką Credipass, której jesteśmy właścicielem.
W 2016 r. Metrohouse stało się częścią holdingu DH Group, największej w Europie środkowo-wschodniej korporacji działającej na rynku pośrednictwa nieruchomości. Firma rozwija się na Węgrzech, Czechach i we Włoszech. Posiada ponad 240 biur stacjonarnych.
Jesteśmy członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców oraz przyjęliśmy Kodeks Dobrych Praktyk we Franczyzie będący gwarancją wysokich standardów we współpracy z Partnerami Franczyzowymi.
Co zyskasz dzięki Metrohouse?
- silną i rozpoznawalną markę w całym kraju (jako pierwsza firma w branży pośrednictwa nieruchomości przeprowadziliśmy kampanię w TV),
- realizację filozofii One stop shop czyli możliwość zarabiania nie tylko na nieruchomościach, ale także na produktach finansowych i ubezpieczeniach dzięki współpracy z Credipass,
- sprawdzone know-how (wszelkie rozwiązania wdrażane w sieci są przetestowane na własnych strukturach od 2006 r.),
- największą bazę ofert na rynku wtórnym i pierwotnym (25 tys. ofert z rynku pierwotnego i wtórnego),
- własny program CRM - Matrix (najbardziej rozbudowane narzędzie na rynku, z analityką biznesu, narzędziami AI),
- wstępne szkolenia dla Agentów (7 dni szkoleniowych)
- staż wdrożeniowy dla Partnera (13 dni szkoleniowych oraz mentoring dedykowanego Opiekuna Franczyzowego)
- platformę szkoleniową (szkolenia tematyczne – m.in. sprzedaż, negocjacje, marketing)
- elektroniczne umowy pośrednictwa
- wsparcie formalno-prawne (wzory umów, RODO, AML, itd.)
- społeczność sieci franczyzowej (integracje, spotkania regionalne, webinary, Franchise Day)
- świetny klimat dla Twojego biznesu i rozwój w oparciu o współpracę i wymianę doświadczeń.
Moglibyśmy pisać o naszych atutach klika kolejnych akapitów. Tylko, po co? Spotkaj się z nami na rozmowie przy dobrej kawie w Centrali Metrohouse w Warszawie. Opowiemy Ci o naszej filozofii działania, standardach i zasadach panujących w firmie. Ty zdecydujesz, czy umówić się z nami na kolejną rozmowę o szczegółach współpracy. Do zobaczenia!
JEDNOSTKI WŁASNE
6
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
100
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
- dostęp do największej bazy nieruchomości i klientów w Polsce. Współpraca pomiędzy wszystkimi biurami Metrohouse,
- centralnie promowana marka Metrohouse - działania marketingowe i PR-owe,
- gotowy i sprawdzony pomysł na biznes - franczyzobiorcą może zostać także osoba spoza branży nieruchomości, ponad 80% naszych Partnerów nie posiadało na początku doświadczenia w branży,
- opracowane przez radców prawnych wzory umów pośrednictwa, dostęp do wszystkich druków i formularzy,
- najnowocześniejszy system CRM Matrix do obsługi biura. System pozwala zaoszczędzić 70% czasu pracy pośrednika, a właścicielowi daje możliwość kontrolowania pracy biura z każdego miejsca, nadzorowania swojego budżetu, wystawiania faktur dla klientów, zamawiania materiałów marketingowych itp.,
- szkolenia - Profesjonalny system ustawicznych szkoleń dla franczyzobiorcy i jego agentów obejmuje szkolenia wstępne z zakresu szeroko rozumianego obrotu nieruchomościami. Wśród poruszanych zagadnień znajdują się kwestie prawne, umowy pośrednictwa, dokumenty, pozyskiwanie nieruchomości, tworzenie planów, techniki robienia zdjęć, wycena, praca z systemem CRM, współpraca z ekspertem kredytowymi i innymi działami firmy. Dodatkowo prowadzone są szkolenia sprzedażowe, negocjacyjne, ze sztuki prezentacji, menadżerskie, z zakresu zarządzania biurem, motywacyjne i wiele innych,
- bezpłatny eksport ofert na stronę www.metrohouse.pl i na kilkanaście największych portali rynku nieruchomości (np. gratka.pl, morizon, domiporta.pl, nieruchomości-online),
- dodatkowe dochody pochodzące z pośrednictwa kredytowego - franczyzobiorca może pośredniczyć w udzielaniu kredytów hipotecznych - posiadamy umowy z większością banków działających na polskim rynku,
- wsparcie marketingowe - centralne zakupy wszystkich materiałów marketingowych (wizytówki, banery, ulotki) w atrakcyjnych cenach,
- pomoc przy wyborze i aranżacji lokalu,
- sprawdzone metody rekrutacji i wsparcie w całym procesie,
- mentoring doświadczonego managera przez cały okres trwania umowy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Opłata wstępna: 25 tys. zł;
- Opłata franczyzowa 8%;
- Opłata marketingowa 2%;
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- motywacja do pracy na własny rachunek (świadomość prowadzenia własnej działalności gospodarczej),
- gotowość osobistego zaangażowania się w pracę pośrednika w obrocie nieruchomościami (nadzór nad pracownikami, kontrola budżetu, planowanie działań),
- posiadanie kapitału niezbędnego do uruchomienia biura (opłata franczyzowa, wyposażenie biura i agentów, poduszka finansowa na pierwszy okres działalności firmy),
- gotowość do wynajęcia lokalu na biuro, ok. 40-50 m kw.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Metrohouse Franchise S.A.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Metrohouse Franchise S.A. (ul. Wołoska 22, 02-675 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Metrohouse oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie metrohouse.pl.
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

