Alior Bank Partner
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Jako bank uniwersalny kierujemy nasze usługi zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych.
W naszej działalności łączymy zasady tradycyjnej bankowości z innowacyjnymi rozwiązaniami. Dzięki nim systematycznie wzmacniamy pozycję rynkową i wyznaczamy nowe kierunki rozwoju polskiej bankowości.
- Nowatorskie produkty i usługi oraz najwyższa jakość obsługi zapewniły nam uznanie i zaufanie ponad 4 mln klientów.
- Indywidualne podejście do potrzeb i oczekiwań przedsiębiorców sprawia, że obsługujemy już 180 tys. firm.
- Rozbudowana sieć placówek zapewnia wygodny dostęp do szerokiej oferty usług banku.
- Nowoczesna bankowość internetowa i mobilna sprawiają, że jesteśmy zawsze blisko naszych klientów.
- Jesteśmy solidnym partnerem biznesowym docenianym przez rynek.
- Marka Alior Bank jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych wśród konsumentów.
JEDNOSTKI WŁASNE
184
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
318
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
Oferujemy:
Profesjonalne wsparcie
- podział kosztów otwarcia między partnera i bank
- opieka dyrektora ds. sprzedaży na każdym etapie otwarcia placówki
- szkolenia, wsparcie systemowe, produktowe i sprzedażowe
- najlepsze praktyki wykorzystywane przez naszych czołowych partnerów
- roczny budżet marketingowy na lokalne akcje promujące placówkę
Atrakcyjne wynagrodzenie
- konkurencyjny system wynagrodzeń m.in. za sprzedaż produktów bankowych, bonusy finansowe uzależnione od wielkości sprzedaży oraz wynagrodzenie za posiadany portfel
- konkursy sprzedażowe i akcje specjalne dla partnerów i pracowników placówki partnerskiej
- program na start obowiązujący max. 6 miesięcy po otwarciu placówki
Nowoczesność
- nowatorskie systemy i narzędzia do obsługi klientów m.in. iPady, iKioski
- proste systemy sprzedażowe ułatwiające obsługę klienta z wykorzystaniem podpisu elektronicznego
- procesy zdalne i mobilne kanały obsługi klienta
Szeroki wachlarz produktów oferowanych w placówce
- produkty dla klientów indywidualnych, w tym kredyty hipoteczne
- produkty dla klientów biznesowych (mikro i małe firmy), w tym leasing
- uniwersalność placówek, w tym obsługa kasowa
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Podział kosztów inwestycji w placówkę:
Koszty po stronie banku
- zakup i montaż reklam/wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej
- zakup i zabezpieczenie platformy IT dla placówek partnerskich
- zakup sprzętu IT
- zakup pakietów promocyjnych oraz materiałów reklamowych (np. ulotki, plakaty, wizytówki etc.)
- zakup systemu monitoringu placówki
Koszty po stronie partnera
- przygotowanie lokalu (remont)
- zakup sejfu
- zakup mebli
- zakup i montaż systemu alarmowego
- koszty zatrudnienia i utrzymania pracowników
- koszty związane z utrzymaniem lokalu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Otwórz placówkę na koszt Alior Banku
Pokaż, że masz pomysł na prowadzenie placówki partnerskiej i zyskaj do 60 tys. zł dofinansowania kosztów jej otwarcia. Więcej informacji TUTAJ
Jesteś idealnym kandydatem do prowadzenia placówki partnerskiej Alior Banku, jeśli:
- prowadzisz działalność gospodarczą lub wyrazisz chęć jej założenia
- posiadasz odpowiednie środki potrzebne do uruchomienia placówki partnerskiej
- masz przynajmniej średnie wykształcenie
- masz doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu w branży finansowej
- dysponujesz lokalem lub wynajmiesz lokal o powierzchni min. 45 m²
- pozytywnie przejdziesz proces rekrutacji i weryfikacji
Jak zostać partnerem Alior Banku?
Prześlij zgłoszenie zawierające CV oraz kwestionariusz na adres systempartnerski@alior.pl lub przez stronę Alior Bank.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Alior Bank S.A.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Alior Bank S.A. (ul. Łopuszańska 38d, 02-232 Warszawa ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Alior Bank Partner oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie aliorbank.pl.
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

