Top Secret
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Top Secret jest jednym z najlepiej rozpoznawalnych na rynku polskich brandów odzieżowych. Ma 25-letnie doświadczenie w świecie mody. Marka skierowana jest do ludzi żyjących w sposób nowoczesny, świadomych siebie i swoich oczekiwań.
Top Secret oferuje damskie i męskie różnorodne, ale komplementarne kolekcje ubrań i dodatków, tak o charakterze codziennym, sportowym jak i bardziej formalnym.
Produkty są równie modne i miejskie, jak w ofercie wielu marek na rynku, ale wyróżnia je nietuzinkowa dbałość o piękno i kobiecość. Oferta podzielona jest na dwie linie. Kolekcja CITY proponuje ubrania w stylu Smart Wear, bardziej nowoczesne, minimalistyczne i wyższej jakości, przeznaczone na specjalne i wyjątkowe okazje. Kolekcja CASUAL oferuje produkty w stylu bardziej swobodnym i funkcjonalnym, przeznaczone do codziennego komfortowego użytku. Ubrania są uzupełniane licznymi dodatkami wzbogacającymi stylizacje, od biżuterii poprzez torebki i dodatki ubraniowe, po różnego rodzaju buty.
Uczestnicy systemu franczyzowego czerpią z wiedzy i wieloletniego doświadczenia Top Secret na rynku modowym. System franczyzowy Top Secret oparty jest na zasadzie towaru powierzonego w depozyt. Top Secret śledzi trendy na rynku modowym, projektuje kolekcje zgodnie z najnowszymi trendami i potrzebami rynku, a następnie dostarcza je do sklepów. Taka procedura gwarantuje optymalne zatowarowanie salonu w produkty będące w trendach i dopasowanie do kalendarza zakupowego klienta. Pomoc ze strony Top Secret obecna jest na każdym etapie inwestycji i prowadzenia sklepu.
JEDNOSTKI WŁASNE
22
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
83
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Korzystanie z szeroko rozpoznawalnego znaku towarowego;
- Korzystanie z know-how bez dodatkowej opłaty;
- Wsparcie w procesie poszukiwania i weryfikacji lokalizacji;
- Wsparcie w negocjacjach warunków umowy najmu;
- Przygotowanie projektu aranżacji lokalu;
- Koordynacja procesu adaptacji lokalu;
- Ponoszenie kosztów logistyki;
- Optymalizacja zatowarowania oraz prowadzenie polityki cenowej;
- Wsparcie w procesie rekrutacji i szkolenia personelu;
- Opieka Regionalnego Kierownika Sprzedaży oraz visual merchandisera;
- Kompleksowe wsparcie w zakresie bieżącego funkcjonowania sklepu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Nakłady na adaptację i wyposażenie lokalu zgodnie ze standardem Top Secret w kwocie od 1 tys. zł/mkw. do 2 tys. zł/mkw. netto w zależności od lokalizacji i standardu wynajmowanego lokalu
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Atrakcyjna lokalizacja w miastach powyżej 15 tys. mieszkańców – centrum handlowe, park handlowy, główne ulice miast;
- Powierzchnia ogólna lokalu od 100 do 180 mkw.;
- Posiadanie prawa do lokalu (własność, najem);
- Silna motywacja i zaangażowanie zorientowane na osiągnięcie sukcesu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Greenpoint SA
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Greenpoint SA ( Greenpoint S.A. ul. Domagały 3, 30-741 Kraków ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Top Secret oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie topsecret.com.pl.
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

