Reporter Young
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Marka Reporter Young powstała z myślą o młodych ludziach w bardzo szczególnym okresie ich życia - między dzieciństwem a dorosłością. Reporter Young od ponad 10 lat tworzy na polskim rynku odzież streetwearową, pełną nonszalancji, luzu, pozytywnych emocji. Projekty inspirowane są życiem nastolatków, w których nie brakuje przygód, niezapomnianych przeżyć i emocji. Kolekcje Reporter Young tworzą trzy linie - rebel, freak oraz fashion. Dzięki różnorodności produktów każdy młody człowiek znajdzie coś dla siebie. Marka oferuje rozmiary od 134 do 176.
W związku z dynamicznie rozwijającą się siecią sprzedaży detalicznej i rosnącym zapotrzebowaniem na niebanalne ubrania dla nastolatków, poszukujemy partnerów biznesowych, zainteresowanych prowadzeniem działalności w oparciu o nasz system franczyzowy.
JEDNOSTKI WŁASNE
32
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
92
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
Gwarantujemy wsparcie w zakresie:
- wyboru lokalizacji, negocjacji warunków najmu, realizacji inwestycji (od projektu architektonicznego do prac budowlanych),
- funkcjonowania w ramach spójnego systemu informatycznego kasowo-komputerowego (szkolenia),
- opieki merytorycznej poprzez pracowników regionalnych oraz centrali,
- cyklicznego szkolenia pracowników salonu z zagadnień związanych z prawidłowym funkcjonowaniem sklepu oraz pomoc w rekrutacji personelu,
- stałego zaplecza marketingowego w zakresie działań spójnych dla całej sieci, jak i dla działań promocyjnych, inicjowanych lokalnie,
- zabezpieczenia oferty towarowej sklepu w oparciu o analizy stanu magazynowego;
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Wyposażenie sklepu wraz z kosztami wstępnymi to ok. 70 tys. zł + adaptacja lokalu (koszt uzależniony od stanu lokalu).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Miejscowości powyżej 30 tys. mieszkańców, lokal o powierzchni min. 60 mkw.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
TWA Retail Sp. z o.o. Sp. k.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma TWA Retail Sp. z o.o. Sp. k. (ul. Wadowicka 5, 30-347 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Reporter Young oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie reporteryoung.pl.
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

