Carrefour
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Carrefour jest jednym z liderów branży detalicznej na świecie, W Polsce pod naszymi markami działa prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarkety, supermarkety, sklepy osiedlowe i specjalistyczne oraz sklep internetowy.
Spółka jest operatorem ponad 650 sklepów franczyzowych działających w trzech formatach:
Express convenience - koncept przeznaczony dla sklepów o powierzchni do 250m² i lokalizacji o dużym natężeniu ruchu, np. w centrum dużych miast, a także dla właścicieli stacji paliw (nowy model współpracy wprowadzony w 2018 r.).
Express minimarket - oferta dla osób dysponujących sklepem o powierzchni od 100 do 500m². Koncept przeznaczony jest do lokalizacji miejskich i wiejskich;
Globi – propozycja dla osób dysponujących sklepem w małej miejscowości.
Każdy z naszych konceptów to sprawdzony pomysł na dochodowy biznes. Każdy z nich gwarantuje dostęp do zaawansowanych narzędzi wspierających firmę franczyzobiorcy, rozbudowanej logistyki, znakomitych warunków zakupowych i profesjonalnego marketingu - zarówno w skali ogólnopolskiej, jak i na rynku lokalnym.
JEDNOSTKI WŁASNE
Carrefour posiada w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych, częściowo na zasadach franczyzy, oraz sklepu internetowego. Carrefour jest również właścicielem sieci centrów handlowych, centrów logistycznych i przeładunkowych oraz stacji paliw.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
650
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zapewniamy:
- silną i znaną markę,
- sprawdzony i skuteczny koncept handlowy,
- stałe wsparcie przez cały okres współpracy,
- ogólnopolski marketing,
- doradztwo opiekuna regionalnego oraz pakiet szkoleń,
- wizualizację zewnętrzną i wewnętrzną,
- system i sprzęt informatyczny,
- pakiet otwarciowy oraz wsparcie ekipy otwarciowej,
- dobrze zorganizowaną logistykę,
- dostęp do szerokiego asortymentu, w tym produktów marki własnej Carrefour dysponuje również lokalami!
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wymagania zależne są od formatu sklepu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Carrefour Polska Sp. z o.o. (ul. Targowa 72, 03-734 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Carrefour oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie carrefour.pl.
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

