Greenpoint
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Marka Greenpoint to ubrania dla kobiet poszukujących eleganckich a jednocześnie funkcjonalnych i wygodnych fasonów, pozwalających czuć się swobodnie w każdej sytuacji: w pracy, na spotkaniu biznesowym czy przyjęciu towarzyskim. Kobiecość, komfort i elegancja to hasła, którymi kierują się projektantki marki.
Kolekcje podzielone są na linię biurową oraz codzienną i nieco romantyczną w stylu casual, tak by dopasować się do rytmu dnia każdej kobiety. Dominują kolory nawiązujące do bieżących trendów, ale stonowane, szlachetne i delikatne, harmonijnie łączące się z sobą. W każdym sezonie sztandarowym elementem są modele printowane – bluzki, sukienki, spodnie, które są świetnym uzupełnieniem każdej garderoby.
W ramach kolekcji poszczególne modele łatwo się komponują i uzupełniają. To sprawia, że każdego dnia można z nich stworzyć nową, ciekawą stylizację. Projektanci w naszej firmie to kobiety, które rozumieją kobiece potrzeby i rozterki modowe. Dbamy o to, by nasze produkty były szyte na miarę każdej kobiety.
JEDNOSTKI WŁASNE
87
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
148
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt inwestycji jest ustalany indywidualnie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokal o powierzchni od 70 do 100 mkw.,
- miasto pow. 40 tys. mieszkańców,
- atrakcyjne położenie lokalu: centrum handlowe, główna ulica handlowa o dużym przepływie klientów (wtedy lokal na parterze z witryną i wejściem od strony głównego ciągu komunikacyjnego),
- posiadanie prawa do prowadzenia działalności handlowej w lokalu,
- wyposażenie i wizualizacja sklepu zgodnie ze standardami sieci,
- zaangażowanie i determinacja w prowadzeniu biznesu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Greenpoint S.A.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Greenpoint S.A. (ul. Domagały 3, 30-741 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Greenpoint oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie greenpoint.pl.
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

