Moodo
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Moodo to marka posiadająca ponad 170 sklepów w Polsce i ponad 100 partnerów handlowych w kraju i za granicą tj. Czechy, Słowacja, Bułgaria, Grecja, Łotwa, Ukraina.
Franczyzobiorców poszukujemy we wszystkich miastach, najlepiej w przedziale od 10 do 80 tys. mieszkańców. Jesteśmy otwarci na różne formaty handlowe, tj. parki handlowe, galerie handlowe, osiedlowe galerie handlowe, a także sklepy przy głównych ulicach handlowych, deptakach itp..
Masz własny butik, możesz zostać częścią dużej sieci salonów z modą damską.
Chcesz być sprzedawcą/stylistą mody i właścicielem sklepów, współpracuj z Moodo.
Kobiecy, lekki i naturalny - o taki wizerunek sklepów dbamy w Moodo. Dzięki połączeniu subtelnych, lifestyle’owych drewnianych mebli i bieli panującej w całym sklepie, wyraźnie wyeksponowano produkt wraz z jego paletą kolorystyczną. Eko koncept Moodo w odcieniu sklejki i juty, z motywem liści jest głownie sceną i tłem dla produktu.
Plany Moodo na przyszłość to dynamiczny rozwój sieci poprzez otwieranie nowych lokalizacji w całej Polsce. Stały wzrost efektywności sklepów zapewnią atrakcyjne kolekcje, profesjonalne zarządzanie towarem, opieka i szkolenia sprzedawców nadzorowane przez Kierowników Regionalnych. Marka planuje wzmacniać wizerunek poprzez aktywną obecność w mediach - zarówno komercyjnych jak i społecznościowych, zwiększać dotarcie do Klientek poprzez omnichannel, eventy wizerunkowe, profesjonalne materiały POS i witryny sklepów planując strategiczne i spójne zarządzanie marketingowe dla całej sieci.
Dla nowych franczyzobiorców przygotowaliśmy:
- atrakcyjne prowizje
- przez pierwsze 3 miesiące dodatkowe 5% prowizji
- brak kaucji
- nieodpłatny projekt aranżacji sklepu
Marka Moodo poszukuje obecnie Franczyzobiorców w następujących miastach:
Pomorskie
- Starogard Gd.
- Kartuzy
- Malbork
- Tczew
Zachodnio-pomorskie
- Koszalin
- Gryfice
- Nowogard
- Świnoujście
- Świdwin
Wielkopolskie
- Poznań
- Gniezno
- Szamotuły
- Kościan
- Oborniki
- Koło
- Grodzisk Wlkp.
- Środa Wlkp.
- Słupca
Kujawsko-pomorskie
- Bydgoszcz
- Inowrocław
- Aleksandrów Kujawski
- Ciechocinek
- Grudziądz
Warmińsko-mazurskie
- Olsztyn
- Olecko
- Ełk
- Działdowo
Mazowieckie
- Płock
- Płońsk
- Siedlce
- Ostrołęka
- Żyrardów
- Grójec
- Gostynin
Podlaskie
- Białystok
- Suwałki
- Łomża
- Siemiatycze
Świętokrzyskie
- Kielce
- Ostrowiec Św.
Dolnośląskie
- Jelenia Góra
- Kłodzko
- Wałbrzych
- Świdnica
- Legnica
- Zgorzelec
- Wrocław
- Żary
Opolskie
- Opole
- Prudnik
Wielkopolskie
- Leszno
- Kalisz
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
160
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
- korzystanie z rozpoznawalnego w Polsce znaku firmowego i know-how firmy bez ponoszenia dodatkowych kosztów,
- korzystanie z doświadczeń marki i pomocy przy wyborze oraz adaptacji lokalu,
- pomoc w ekspozycji towaru przed otwarciem i podczas współpracy,
- pełen asortyment oferty odzieżowej będący w sklepie w depozycie do momentu sprzedaży,
- przesyłki towaru na koszt firmy,
- materiały reklamowe i wspomagające sprzedaż, szkolenia, wsparcie pod kątem prowadzenia działań aktywizujących sprzedaż w regionie,
- wsparcie podczas negocjacji dotyczących pozyskania i wynajęcia sklepu,
- wsparcie Moodo pod kątem koordynacji projektu, urządzenia sklepu,
- wsparcie Koordynatora Regionalnego przed otwarciem sklepu oraz w trakcie trwania współpracy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
-
powierzchnia sklepu od 50m2 do 100m2
-
kwota inwestycji: 500-800 zł/m2
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- atrakcyjna lokalizacja lokalu (strefa „0” w mieście, rynek, deptak, główna ulica handlowa, centrum handlowe),
- posiadane prawo do prowadzenia działalności handlowej w lokalu,
- powierzchnia sklepu 60-80 mkw., duża witryna zewnętrzna (optymalna, rekomendowana wielkość lokalu Moodo to powierzchnia w przedziale 70-80 mkw.),
- adaptacja i wyposażenie lokalu zgodnie z wymogami i projektem sieci Moodo,
- inwestycja/wyposażenie sklepu około 800 zł / mkw,
- opłata licencyjna wynosi 1,2 tys. zł /rok,
- pełne zaangażowanie we współdziałaniu w sieci i wypełnianie standardów Moodo.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Moodo sp. z o.o.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Moodo sp. z o.o. (ul. Kartuska 418B, 80-125 Gdańsk). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Moodo oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie moodo.pl.
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.
