Molton
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
MOLTON FRANCZYZA to gotowy system współpracy, który zapewnia spójne działania marketingowe i operacyjne w całej sieci, co gwarantuje jednolity wizerunek marki oraz przewidywalność wyników sprzedażowych. Współpraca oparta jest na modelu prowizyjnym (procentowym), w którym franczyzobiorca uzyskuje określony udział procentowy od wygenerowanej sprzedaży, bez konieczności inwestowania w zatowarowanie.
Dzięki temu partnerzy mogą skupić się na obsłudze klientek i rozwoju salonu, korzystając jednocześnie z doświadczenia, narzędzi i wsparcia operacyjnego marki MOLTON.
JEDNOSTKI WŁASNE
33
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
6
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
MOLTON to rozpoznawalna polska marka modowa o ugruntowanej pozycji na rynku, oferująca franczyzobiorcom sprawdzony model biznesowy oparty na sile marki i zaufaniu klientek. Zapewniamy kompleksowe wsparcie operacyjne – od projektu sklepu po marketing i zarządzanie towarem – oraz profesjonalne narzędzia i szkolenia, które pomagają skutecznie rozwijać salon w oparciu o elegancką, ponadczasową modę damską. Oferujemy także wsparcie regionalnych menedżerów sprzedaży, którzy pomagają w codziennym prowadzeniu salonu i budowaniu lokalnej społeczności klientek.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Opłata wstępna (franczyzowa): 10 000 zł netto za prawo do przystąpienia do sieci;
- Kaucja gwarancyjna (zwrotna): 20 000 zł – 50 000 zł netto w zależności od zatowarowania;
- Koszt inwestycji: wyposażenie lokalu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokal o powierzchni użytkowej od 40 do 100 mkw., najlepiej w centrum miasta lub w centrum handlowym;
- Tytuł prawny do lokalu: akt własności lub umowa najmu;
- Wyposażenie i wystrój lokalu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Molton Styl Sp. z o.o.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Molton Styl Sp. z o.o. (ul. Mszczonowska 60, 05-090 Raszyn, Janki). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Molton oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie molton.pl.
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

