Migavka
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Migavka to autorski koncept restauracyjny łączący tradycyjną kuchnię z nowoczesnym twistem. Serwujemy comfort food oparty na sezonowych, lokalnych składnikach, w lekkiej i przytulnej atmosferze. Goście wracają do nas po znajome smaki w nowej odsłonie – pięknie podane, kreatywnie doprawione, zawsze świeże.
Wnętrze Migavki wyróżnia się kwiatową ścianą, pastelami i sztukaterią – tworząc klimat idealny na codzienny lunch, rodzinny obiad czy dłuższą chwilę dla siebie.
Marka działa z sukcesem od pięciu lat na wymagającym rynku Bydgoszczy, z miesiąca na miesiąc notujemy wzrost liczby klientów, zbudowaliśmy lokalną społeczność – teraz otwieramy się na franczyzę i szukamy partnerów, którzy chcą prowadzić wyjątkowe miejsce z duszą.
Oprócz działalności restauracyjnej rozwijamy także oferty cateringowe – obsługujemy eventy firmowe, dostarczamy lunche, prowadzimy współprace z lokalnymi przedsiębiorstwami. To dodatkowy kanał przychodów.
Nasze wartości:
- lokalne, świeże składniki;
- luźna, niezobowiązująca atmosfera;
- rozwój: regularnie zmieniamy menu zgodnie z sezonowością składników, tworzymy menu specjalne, bierzemy udział w największych w Polsce festiwalach kulinarnych, organizujemy tematyczne wieczorki z kuchniami świata;
- jakość, prostota i estetyka – wierzymy, że jedzenie smakuje lepiej w pięknym otoczeniu i pięknie podane.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
Otrzymasz wsparcie zarówno przed otwarciem, jak i po:
- pomoc w znalezieniu i adaptacji lokalu;
- doradztwo w odbiorze sanepidowskim, dostosowaniu lokalu do aktualnych wymogów gastronomicznych;
- kompleksowe wsparcie przy projekcie wnętrza, przygotowanie dokumentów sanepid/HACCP i wymaganych pozwoleń;
- wsparcie w rekrutacji i szkoleniu zespołu;
- przekazanie pełnej dokumentacji, know-how marki – autorskie receptury, foodcosty, lista dostawców;
- pomoc dedykowanego opiekuna – szefa kuchni, menedżera;
- marketing i promocje – prowadzenie social mediów;
- bieżąca analiza danych sprzedażowych i pomoc w optymalizacji kosztów.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Inwestycja początkowa
- Budżet: około 120 tys. zł w zależności od stanu lokalu.
Opłaty franczyzowe
- opłata wstępna 25 tys. zł brutto
- opłata stała 3 tys. zł brutto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Lokalizacja i powierzchnia
- lokal minimum 80 mkw. najlepiej w centrum miasta lub w miejscu o dużym natężeniu ruchu pieszych;
- preferowany lokal z możliwością aranżacji ogródka lub strefy na zewnątrz;
- zaangażowanie w rozwój i prowadzenie lokalu zgodnie ze standardami sieci;
- doświadczenie w gastronomii nie jest konieczne.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Mateusz Mikołajczak Migavka
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Mateusz Mikołajczak Migavka (ul. Długa 22, 85-034 Bydgoszcz). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Migavka oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie eatbu.com.
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

