PILAT3S
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Zaawansowane technologicznie dynamiczne studio Pilates Reformer
Zaprojektowany, aby poszerzyć atrakcyjność Reformer Pilates, PILAT3S integruje dynamiczny ruch, wyselekcjonowaną muzykę i technologię w studio, aby zapewnić wciągające i wyjątkowe wrażenia treningowe.
PILAT3S to dynamiczne, precyzyjne podejście do pilatesu, skierowane do szerokiego rynku docelowego poszukującego zarówno dobrego samopoczucia fizycznego, jak i psychicznego, dzięki czemu PILAT3S to nie tylko marka fitness, ale także wybór stylu życia dla tych, którzy aspirują do połączenia sprawności, elegancji i dobrego samopoczucia. Naszym celem jest rozwinięcie tradycyjnego pilatesu, czyniąc go bardziej dostępnym, angażującym i dynamicznym dla każdej osoby, niezależnie od jej poziomu sprawności. PILAT3S to butikowe studio premium, takie jak Edan, koncepcja stworzona wyłącznie dla Anny Lewandowskiej.
JEDNOSTKI WŁASNE
1 Barcelona
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
Nasze zaangażowanie w budowanie światowej klasy sieci franczyzowej opiera się na solidnym, ustrukturyzowanym podejściu. Partnerzy franczyzowi zostaną przeszkoleni w zakresie podstawowych elementów naszego systemu operacyjnego.
Partnerzy franczyzowi otrzymują wskazówki dotyczące marki, marketingu, sprzedaży, technologii cyfrowych, produktów, operacji, HR, nieruchomości, dostawców i finansów.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Między 200 tys. euro a 250 tys. euro.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Poszukujemy osób, które są przedsiębiorcze, gotowe do przejęcia pełnej odpowiedzialności za swój biznes, zaangażowane w prowadzenie codziennych operacji i gotowe do przestrzegania dobrze zdefiniowanego systemu i standardów PILAT3S.
Orientacja na wysoki zwrot: Oczekuje się, że nasi franczyzobiorcy będą postrzegać swoją inwestycję w PILAT3S nie tylko jako biznes, ale jako lukratywną okazję. Przyciąga ich obietnica wysokich zysków i rozumieją, że strategiczna inwestycja w sprawdzone ramy marki może prowadzić do znacznych korzyści finansowych.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Tribute Brands
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Tribute Brands (Praceta Professor Alfredo de Sousa 8ª, Algés 1495-241 Lisboa, Portugal). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego PILAT3S oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie tribute-brands.com.
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

