Santander Consumer Bank
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Santander Consumer Bank jest częścią hiszpańskiej Grupy Santander, która działa na całym świecie, ale na polskim rynku obecna jest od 2001 roku. Santander Consumer Bank rozpoczął swoją działalność w 2006 roku. Nasi główni akcjonariusze to Santander Consumer Finance oraz Santander – obie spółki należą do Grupy Santander.
Santander Consumer Bank to bank, który proponuje swoim klientom w oddziałach własnych i partnerskich szeroki zakres produktów, który obejmuje kredyty gotówkowe, karty kredytowe, lokaty i rachunek oszczędnościowy.
Program partnerski funkcjonuje od 2005 roku i jest tworzony przez partnerów, z których większość współpracuje z SCB od samego początku.
Część z nich tworzy Radę Partnerów, która została powołana w celu wspólnego wypracowywania kierunku rozwoju i przyszłości programu partnerskiego. Partnerzy dzielą się opiniami, pomysłami i sugestiami związanymi z działaniami sprzedażowymi.
Nasz program partnerski cechuje partnerskie podejście do współpracy:
- prowadzenie oddziału partnerskiego Banku w oparciu o umowę o współpracy;
- wsparcie organizacyjne przy rozpoczęciu i w trakcie współpracy;
- atrakcyjne zasady wynagradzania, pokrycie 50 proc. kosztów funkcjonowania oddziału;
- brak opłaty wstępnej i franczyzowej;
- szeroka oferta produktowa dla klientów;
- możliwość kreowania standardów we współpracy z Radą Partnerów.
JEDNOSTKI WŁASNE
38
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Ponad 240
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zarówno w procesie uruchomienia oddziału jak i w trakcie współpracy partnerzy mogą liczyć na realne wsparcie ze strony banku obejmujące między innymi:
- wsparcie trenerskie w zakresie szkoleń indywidualnych;
- wsparcie działań CRM w tym dostęp do baz klientów banku;
- marketing centralny oraz wsparcie lokalnych działań marketingowych partnera;
- stały dostęp do danych analitycznych obejmujących najważniejsze dane sprzedażowe, na poziomie oddziału i regionu;
- tworzenie zaawansowanych modeli cenowych, służących segmentacji klientów, zwiększających efektywność działań sprzedażowych partnera;
- dostęp do systemów IT/aplikacji i narzędzi służących do sprzedaży produktów, obsługi klientów oraz wspierających sprzedaż,
- udział w grywalizacji dla pracowników partnera – daje graczom możliwość uczestniczenia w wielu dedykowanych programowi eventach, a tym samym możliwość zdobywania różnorodnych dodatkowych nagród.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt inwestycji w dostosowanie lokalu jest uzależniony od jego stanu technicznego i potrzebnych nakładów.
Na koszt ten składają się:
- instalacja alarmowa;
- sprzęt IT;
- wyposażenie kasowe;
- meble;
- oznakowanie zewnętrzne;
- remont.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od partnera oczekujemy:
- wykształcenia minimum średniego (preferowane wyższe);
- znajomości lokalnego rynku;
- prowadzenia własnej działalności gospodarczej lub gotowości do jej uruchomienia w jednej z następujących form prawnych: jednoosobowa działalność gospodarcza, spółka jawna, spółka komandytowa lub spółka z o.o.;
- posiadania kapitału na inwestycję i początkową fazę prowadzenia działalności;
- niekaralności.
Mile widziane:
- doświadczenie w zarządzaniu własnym biznesem i ludźmi;
- doświadczenie w prowadzeniu oddziału bankowego.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Santander Consumer Bank SA
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Santander Consumer Bank SA (ul. Legnicka 48 B, 54-202 Wrocław). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Santander Consumer Bank oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie santanderconsumer.pl.
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

