Auchan
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Aby poszerzyć grono klientów, Auchan Retail Polska rozwija sieć własnych punktów sprzedaży, uzupełnianą o sieć partnerską. Auchan Retail Polska oferuje atrakcyjne i prężnie działające modele handlowe. Marka jest otwarta na różne projekty i stale inwestuje w szkolenia i indywidualne wspieranie swoich partnerów biznesowych, by stworzyć sieć przedsiębiorców pełnych pasji i spełnionych w swojej pracy, którzy podzielają wartości Auchan, wierzą w wizję Auchan 2025 i wspólnie odnoszą sukcesy.
3 formaty:
- Auchan: >2500 m2 hala sprzedaży,
- Auchan Supermarket: >500 do 2500 m2 hala sprzedaży,
- Moje Auchan od 200 do 500 m2 hala sprzedaży,
JEDNOSTKI WŁASNE
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
Niezależność franczyzobiorcy
- Typ umowy: franczyza,
- Czas trwania umowy: do dziesięciu lat, z możliwością przedłużenia.
Łańcuch dostaw
- Dostosowany do formatu sklepu.
Szkolenie i wsparcie
- Pomoc w prowadzeniu biznesu i zdobywaniu kompetencji dzięki szkoleniom,
- Szkolenie w zakresie poszczególnych zawodów i narzędzi,
- Plany zagospodarowania sklepu i merchandisingu,
- Stałe podnoszenie jakości dzięki regularnym audytom.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt inwestycji jest ustalany indywidualnie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Otwarty na klienta i jego potrzeby,
- Doświadczony w handlu,
- Innowacyjny handlowiec,
- Odpowiedzialny przedsiębiorca,
- Zaangażowany w rozwój marki,
- Promujący to, co dobre, zdrowe i lokalne.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Auchan Polska Sp. z o. o.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Auchan Polska Sp. z o. o. (ul. Puławska 46, 05-500 Piaseczno). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Auchan oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie auchan.pl.
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

