Depilacja.pl
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Depilacja.pl funkcjonuje na rynku beauty od 9 lat – sieć wyróżnia na rynku innowacyjna technologia – własne urządzenia do depilacji laserowej (Laser diodowy SPEC3 HYBRID), system CRM do zarządzania sprzedażą i gabinetem, sprzedaż usług online oraz przez wewnętrzną infolinię.
Posiada salony w 40 miastach w Polsce. Doświadczenie i sprawdzony, innowacyjny model biznesowy usług depilacji laserowej przy odpowiednim zaangażowaniu franczyzobiorców jest idealnym uzupełnieniem usług świadczonych w funkcjonujących już gabinetach kosmetycznych.
Gabinety funkcjonujące w sieci franczyzowej pokazują, że oferta jest idealnie dostosowana do zapotrzebowania salonów kosmetycznych w większych i mniejszych miastach. Nie wymagamy remontu gabinetu, serwisowanie urządzenia, szkolenia i wsparcie jest bezpłatne, a dodatkowo dostarczamy nowych klientów do partnerów przez sprzedaż online oraz infolinię, co buduję znaczącą przewagę gabinetów na lokalnym rynku.
Sprawdzony biznes dla salonu kosmetycznego
Biznes adresowany do właścicieli już funkcjonujących salonów kosmetycznych chcących poszerzyć swoją ofertę o depilację laserową oraz kosmetologów i kosmetyczki planujące otwarcie własnego biznesu.
Rentowność salonu
Zysk z usług depilacji jest już w pierwszym miesiącu.
Odpowiedź na zapotrzebowanie rynku beauty
Znamy problemy salonów kosmetycznych m.in.: nieregularność wizyt i puste godziny w grafiku, brak środków na zakup i późniejsze serwisowanie profesjonalnego sprzętu do depilacji laserowej, brak wystarczającej wiedzy na temat marketingu internetowego, który wymaga ciągłej aktualizacji.
Dlatego stworzyliśmy ofertę, która kompleksowo odpowiada na tak szerokie zapotrzebowanie, dając technologię, klientów i rozpoznawalną markę jako partnera. Należy pamiętać, że zysk z biznesu na rynku beauty nie jest oparty wyłącznie na samym urządzeniu. Aby zarabiać, potrzebujemy połączyć je z wiedzą, wysoką jakością obsługi i tym, co oferuje wyłącznie Depilacja.pl – systemem opartym na technologii łączącym zarządzanie i marketing, pozyskanie nowych klientów!
Proste zasady inwestycji
Rozpoczęcie współpracy to inwestycja rzędu 75 tys. zł netto – w tej kwocie otrzymujemy urządzenie, know-how operacyjne i marketingowe, szkolenie wstępne.
Nie wymagany jest remont lokalu, więc współpraca może się rozpocząć już od momentu dostarczenia urządzenia i szkolenia personelu, a przy odpowiednim zaangażowaniu zysk możliwy jest już w pierwszym miesiącu.
Technologia – laser diodowy do depilacji SPEC3 Hybrid
SPEC3 Hybrid jest to innowacyjne urządzenie na rynku, wyposażony został w system SHR, który znacząco zmienia dotychczasowe przeciwwskazania do wykonania depilacji laserowej. Działanie systemu SHR opiera się przede wszystkim na stopniowym podgrzewaniu mieszka włosowego przy pomocy wielu różnorodnych impulsów.
Warto również zauważyć, że system SHR zawiera bardzo nowoczesne i niezwykle wydajne układy chłodzenia znajdujące się bezpośrednio w głowicy zabiegowej. Umożliwia to bardzo precyzyjną kontrolę ilości energii i ciepła dostarczanego do skóry oraz mieszka włosowego.
JEDNOSTKI WŁASNE
54
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
8
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
Opieka od samego początku podpisania umowy, wsparcie przy rekrutacji kosmetologa, tygodniowe szkolenie wstępne, następnie będziemy twoim wsparciem na pierwszych dwóch dniach otwarcia twojego salonu partnerskiego.
Wszystkiego cię nauczymy od podstaw, a potem będziemy wsparciem codziennym dla ciebie, twojego kosmetologa bądź całego zespołu.
Zaczynając od mentoringu zespołu po ustalanie indywidualnych celi sprzedażowych, aż po działania marketingowe offline i online, wsparcie centralnego kosmetologa w trudnych przypadkach klientów.
Nie zostawimy cię samego, z nami możesz mieć dochodowy biznes i być częścią najbardziej rozpoznawalnej marki depilacji laserowej w Polsce!
- Laser diodowy do depilacji SPEC3 HYBRID;
- Wsparcie marketingowe;
- Wsparcie operacyjne;
- Wsparcie sprzedażowe – sprzedaż online, infolinia;
- Urządzenie do depilacji laserowej już w opłacie wstępnej;
- Analizy biznesu;
- Bezpłatny serwis urządzenia, wymiana głowic, urządzenia zastępcze;
- Serwis do 24h;
- Własny system CRM;
- Aplikacja mobilna;
- Sprzedaż pakietów online dla salonu;
- Infolinia dla gabinetu + sprzedaż pakietów;
- Plan i strategia marketingowa marki;
- Szkolenia dla pracowników i franczyzobiorców;
- Wsparcie w osiąganiu zysków;
- Kampanie lokalne i centralne;
- Obszar wyłączności;
- Obsługa reklamacji.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
75 tys. zł netto – w tym know-how, urządzenie do depilacji laserowej, serwis urządzenia, szkolenie wstępne oraz wsparcie operacyjne i marketingowe przez cały okres współpracy.
Nie wymagany jest remont lokalu.
Prowizja od 10% ze sprzedaży usług z oferty Depilacja.pl
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Prowadzenie salonu kosmetycznego lub planowanie jego otwarcia, w którym depilacja laserowa będzie uzupełnieniem wykonywanych usług. Zaangażowanie się we współpracę w celu wdrażania know-how, wskazówek i rekomendacji. Gabinet w salonie od 10 mkw. dla jednego urządzenia.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Depilacja.pl Sp. z o.o.
Find out more
Administratorem danych osobowych jest firma Depilacja.pl Sp. z o.o. (Puławska 145, 02-715 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Depilacja.pl oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie depilacja.pl.
Featured franchises
No featured franchises
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Mistrz Piekarz rusza w Polskę
Pierwszy punkt Mistrza Piekarza działa dopiero od kilku miesięcy, a sieć już planuje dalszą ekspansję. Nowy model mobilnej piekarni...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie...
Franczyza bankowa w praktyce
Ewelina Sawicka prowadzi dwie placówki partnerskie VeloBanku. W filmie opowiada, jak wygląda franczyza bankowa od środka i z jakiego wsparcia...
Bricomarché otworzyło sklep franczyzowy w Myszkowie
W Myszkowie otwarto pierwszy supermarket Bricomarché. Placówka działa w parku handlowym i jest prowadzona przez nowych franczyzobiorców Grupy...
The information contained in the catalog comes from the creators of the systems and is presented in order to familiarize the principles of cooperation with each of the companies. Before signing the agreement, each candidate for a franchisee or partner should check the attractiveness of the offer and the credibility of the information provided by the creator of the system. The publisher is not responsible for damages resulting from the performance or omission of specific legal actions by the user on their own behalf or on behalf of someone else, even if the user was guided in any way by the information contained in the franchise catalog when making the decision.
The editorial office reserves the right to verify the list of systems and information contained in the catalog. In case of receiving information that the presented data is false or out of date, please contact the editorial office .
PROFIT system sp. z o. o., publisher of the Franchising.pl portal, informs that it does not collect or process information sent via the contact form. All information entered in the survey is sent as an email to the system organizer listed in the franchise catalog. The entity receiving the information sent will use it to provide information on the submitted inquiry. Sending any of your personal data is voluntary, and the entity responsible for collecting and processing any personal data is the system organizer receiving the contact form.