Extrakantor.pl
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
O nas
Sieć marki EXTRAKANTOR.PL tworzą od 2013 roku kantory własne oraz punkty franchisingowe zlokalizowane na terenie całego kraju. Jesteśmy pierwszym i jedynym w Polsce z powodzeniem działającym franczyzodawcą w zakresie usług kantorowych. Misją firmy jest stworzenie najkorzystniejszych na rynku warunków wymiany walut, zarówno dla klientów detalicznych jak i hurtowych. By być konkurencyjnym systematycznie planujemy zwiększać skalę naszej działalności. Nasze hurtowe kursy walut są korzystniejsze niż kursy oferowane przez firmy „kantorowe" w Internecie.
Klienci EXTRAKANTOR.PL docenili:
- atrakcyjne kursy walut
- możliwość transakcji bezgotówkowych poprzez rachunek bankowy
- możliwość negocjacji kursów walut
- realizację indywidualnych zamówień np. na poszczególne nominały
- dogodny dojazd do punktów kantorowych
- profesjonalną obsługę, na życzenie również dyskretną obsługę w specjalnie dostosowanych pomieszczeniach
Opis systemu franczyzowego
Jako jedyni w Polsce udostępniamy kompleksowe rozwiązania potrzebne do prowadzenia własnego kantoru. W całej Polsce tworzymy większe oraz mniejsze oddziały EXTRAKANTOR.PL, które dzięki sprawdzonej koncepcji na prowadzenia kantoru wymiany walut o możliwie jednolitym wystroju i wspólnym „know-how" dają klientom gwarancję ceny, jakości i profesjonalizmu. Zadowolenie klientów przekłada się na realny zysk Partnera.
Sieć stacjonarnych kantorów wymiany walut EXTRAKANTOR.PL poszukuje do współpracy Partnerów, którzy szukają pomysłu na własny biznes i mają dobre podejście do klienta, prowadzą już firmę np. agencje opłat, biura podróży, lombardy czy agencje ubezpieczeniowe i chcą uzyskać dodatkowe, realne źródło dochodu zwiększając zakres oferowanych przez siebie usług lub prowadzą już kantor wymiany walut. Współpraca z nami odbywa się na zasadach partnerstwa.
JEDNOSTKI WŁASNE
7
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
18
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Doradztwo w zakresie uruchomienia i prowadzenia placówki tzw.„know-how".
- Wsparcie w trakcie trwania współpracy, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz procedurami Narodowego Banku Polskiego.
- Szkolenia dla kasjerów walutowych. Pierwsze szkolenie dla właściciela lub menadżera oraz pracowników kantoru jest bezpłatne.
- Doradztwo przy projekcie wizualizacji wewnętrznej i zewnętrznej kantoru.
- Projekty reklam lub innych materiałów promocyjnych "na otwarcie".
- Korzystanie z logo Extrakantor.pl na materiałach handlowych i reklamowych placówki.
- Promocja na m.in. stronie www.extrakantor.pl (mapa dojazdu, dane teleadresowe placówki, cykliczne artykuły).
- Wyłączność terytorialna na prowadzenie kantoru pod marką Extrakantor.pl.
- Dostęp do większości walut, w tym trudnodostępnych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Miesięczna opłata na fundusz reklamowy - 4% utargu brutto (płatne od 2. miesiąca).
- Jednorazowa opłata za przystąpienie do systemu franczyzowego - 10 000 zł netto.
- Szacunkowy koszt dostosowania lokalu / boksu, zabezpieczenia, zakupu sprzętu i systemu kantorowego – 15-20 tys.zł.
- Środki obrotowe na handel walutą od 100-250 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Miasta powyżej 5 tys. mieszkańców, lokal min. 5 m2.
- Zaświadczenie o niekaralności.
- Własne środki finansowe na obrót walutami.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Extrakantor.pl Sp. z o.o.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Extrakantor.pl Sp. z o.o. (ul. 11 Listopada 10, 42-500 Będzin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Extrakantor.pl oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie extrakantor.pl.
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

