Signarama
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Signarama, założona w 1986 roku, jest największą na świecie franczyzą z ponad 700 lokalizacjami na całym świecie. Specjalizujemy się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań w zakresie oznakowania i druku cyfrowego dla firm, zapewniając widoczność marki i skuteczną komunikację. Nasz model franczyzowy oferuje przedsiębiorcom sprawdzony system wsparty obszernymi szkoleniami i nieustającą pomocą.
JEDNOSTKI WŁASNE
0
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
750 +
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
Signarama zapewnia kompleksowy system wsparcia obejmujący:
- Szkolenie wstępne: Pięciotygodniowy program obejmujący operacje biznesowe, marketing i aspekty techniczne;
- Pomoc w wyborze lokalizacji: Wskazówki dotyczące wyboru optymalnych lokalizacji w oparciu o badania demograficzne;
- Wsparcie w negocjacjach umowy najmu: Pomoc w uzyskaniu korzystnych warunków najmu;
- Konfiguracja sklepu: Pomoc w projektowaniu, rozplanowaniu i instalacji wyposażenia i sprzętu;
- Wsparcie marketingowe: Dostęp do sprawdzonych strategii marketingowych i materiałów w celu przyciągnięcia i utrzymania klientów;
- Bieżące wsparcie: Ciągłe sesje szkoleniowe, spotkania regionalne i zasoby edukacyjne online, aby franczyzobiorcy byli na bieżąco z trendami w branży.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Całkowita inwestycja w otwarcie franczyzy Signarama wynosi od 200 tys. do 250 tys. USD.
Wymagany jest kapitał płynny w wysokości 60 tys. USD. Ten zakres inwestycji obejmuje opłatę franczyzową, wstępne szkolenie i konfigurację sklepu oraz wszystkie niezbędne urządzenia, meble i sprzęt.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Zrozumienie biznesu:
- Dobre zrozumienie operacji biznesowych i zarządzania finansami;
- Umiejętności sprzedażowe i marketingowe;
- Umiejętność skutecznego promowania usług i budowania relacji z klientami;
- Zaangażowanie w przestrzeganie standardów Signarama i aktywne uczestnictwo w biznesie;
- Kwalifikacje finansowe: Minimalna wartość netto 250 tys. USD i płynny kapitał w wysokości co najmniej 60 tys. USD.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Signarama
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Signarama (2121 Vista Parkway, West Palm Beach, FL 33411 USA). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Signarama oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie signaramafranchise.com.
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.
