Koku Sushi
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Koku Sushi to firma rodzinna, która jest największą siecią sushi barów w Polsce. Nasza misja to tworzenie nie tylko miejsc, gdzie serwuje się wyjątkowe dania, ale przede wszystkim przestrzeni, w której każdy czuje się jak w domu, otoczony rodziną. Siłę rodziny przekształciliśmy w siłę biznesu. Wartości takie jak zaufanie, wsparcie i wzajemny szacunek są kluczem kształtującym naszą kulturę pracy, relacje z Gośćmi oraz współpracę z Partnerami.
Jesteśmy prężnie rozwijającym się konceptem opartym na wieloletnim doświadczeniu. Naszym Franczyzobiorcom proponujemy sprawdzony i nowoczesny system zarządzania restauracją. Jesteśmy z Wami już od 2004 roku!
JEDNOSTKI WŁASNE
5
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
47
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
- 25 letnie doświadczenie w prowadzeniu sushi barów i korzystanie ze sprawdzonej marki KOKU SUSHI
- Bezpieczny start w biznesie - działanie na sprawdzonym modelu franczyzowym, co minimalizuje ryzyko biznesowe
- Know-How gastronomiczne
- Rozwój według najnowszych trendów i ciągle doskonalenie poprzez kompleksowe wsparcie szkoleniowe
- Obroty już od pierwszego dnia otwarcia Twojej restauracji
- Wsparcie marketingowe, wspólną bazę materiałów graficznych oraz gotowe pomysły na dodatkowe działania
- Partnerskie warunki współpracy, ugruntowane na wzajemnym szacunku i wspólnych celach
- Stałe wsparcie merytoryczne w każdym obszarze działalności
- Najlepsze warunki zakupowe dzięki umowom z dostawcami
- Własny system zamówień online
- Aplikacja mobilna KOKU SUSHI na Android i IOS
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji uzależniona jest od rodzaju otwieranego lokalu
KOKU Sushi BASIC
KOSZT PRZYSTĄPIENIA: stała opłata miesięczna – 2 500,- zł oraz inwestycja około 150 000,- zł.
KOKU Sushi
KOSZT PRZYSTĄPIENIA: stała opłata miesięczna – 2 500,- zł oraz inwestycja około 300 000,- zł.
KOKU Sushi PREMIUM
KOSZT PRZYSTĄPIENIA: stała opłata miesięczna – 3 000,- zł oraz inwestycja około 600 000,- zł.
KOKU Sushi POINT
KOSZT PRZYSTĄPIENIA: stała opłata miesięczna – 2 000,- zł oraz inwestycja około 100 000,- zł.
- OPŁATA LICENCYJNA OD 20 000,- zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Powierzchnia techniczna lokalu:
- KOKU Sushi BASIC lokal około 60 - 80 m2
- KOKU Sushi lokal około 70 - 120 m2
- KOKU Sushi PREMIUM lokal około 120 - 160 m2
- KOKU Sushi POINT lokal około 40 - 60 m2
Warunki przystąpienia:
- Gotowość do założenia działalności gospodarczej i współpracy w ramach franczyzy
- Zaangażowanie i motywacja
- Kapitał własny, którego wysokość zależy od wybranego modelu biznesowego
- Możliwość pokrycia jednorazowej opłaty licencyjnej w wysokości od 20 000 zł netto w zależności od wybranego modelu biznesowego
Wyłączność:
- miasta do 150 tyś. mieszkańców - wyłączność
- miasta powyżej 150 tyś. mieszkańców - rozpatrywane indywidualnie
Zyskujesz:
- gotowy model biznesowy pozwalający szybko osiągnąć rentowność inwestycji
- wartościowe know-how gastronomiczne zawarte w produkcie
- partnerskie warunki współpracy i "niekorporacyjne" podejście
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Gastronom S.C.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Gastronom S.C. (Jana Kilińskiego 7/1, 15-089 Białystok). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Koku Sushi oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie kokusushi.pl.
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.
