Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

Min. kwota inwestycji 0

Jesteśmy największą siecią franczyzową gastro-pubów w Polsce. 

Ministerstwo Śledzia i Wódki to miejsce o unikalnym wystroju inspirowanym klimatem PRL, które od lat zachwyca gości jakością, szerokim wyborem w menu i przystępnymi cenami drinków, szotów oraz jedzenia. Od zawsze wierzymy, że to ludzie – zarówno pracownicy, jak i klienci – tworzą prawdziwy charakter lokalu.

Obecnie poszerzyliśmy naszą ofertę o nową odsłonę – Ministerstwo 2.0.

To lokale o bardziej nowoczesnym wystroju, które mogą, ale nie muszą, posiadać pełną kuchnię. Łączą w sobie znany klimat Ministerstwa z modern designem i dają jeszcze większe możliwości kulinarne tym, którzy chcą je wykorzystać. Tworzymy przestrzenie, do których chce się wracać – w stylu retro lub w nowoczesnym wydaniu.

Zapraszamy do współpracy!

JEDNOSTKI WŁASNE

  1. Gliwice, Raciborska 2

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

  1. Bełchatów, Plac Narutowicza 16
  2. Brzeg, Bolesława Chrobrego 17
  3. Częstochowa, Śląska 7
  4. Ełk,  Nadjeziorna 1a
  5. Gdańsk, Targ Drzewny 3
  6. Katowice, Mariacka 4
  7. Kielce, Leonarda 16/3
  8. Kraków, Bożego Ciała 11
  9. Legnica, Rynek 34
  10. Leszno, Rynek 18
  11. Łomża, Aleja Legionów 60 B
  12. Łódź,  Piotrkowska 84
  13. Łódź, Piotrkowska 111
  14. Mińsk Mazowiecki, Plac Jana Kilińskiego 1
  15. Opole, Rynek 32
  16. Piaseczno, Nowa 2
  17. Piotrków Trybunalski, Sieradzka 4
  18. Płock, Grodzka 5
  19. Płońsk, Plac 15 Sierpnia 19
  20. Poznań, Stary Rynek 90
  21. Puck, Młyńska 3
  22. Radom, Żeromskiego 29
  23. Radomsko, Krakowska 19
  24. Słupsk, Henryka Sienkiewicza 21
  25. Sosnowiec, Małachowskiego 32
  26. Tomaszów Mazowiecki, Plac Kościuszki 17
  27. Toruń, Rynek Staromiejski
  28. Tychy, Jana Pawła II 10
  29. Warszawa, Foksal 18
  30. Warszawa, Świętokrzyska 14
  31. Wrocław, Rynek 46

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • opatentowana, znana w całej Polsce marka + know how,
  • wsparcie dla Franczyzobiorcy od momentu podpisania umowy i w trakcie jej trwania,
  • pomoc managera sieci 24/7 przez cały okres trwania umowy,
  • pomoc przy projektach technicznych,
  • projekt aranżacji wnętrza lokalu oraz rozwiązania minimalizujące koszty wystroju,
  • tworzenie projektów wizualnych na potrzeby lokalu przez nasz Dział Graficzny,
  • pozycjonowanie lokalu w Google Adwords,
  • promowanie lokalu oraz wydarzeń na platformie facebook,
  • intensywne kampanie reklamowe tworzone przez nasz Dział Marketingu,
  • akcje reklamowe i marketingowe (ulotki, plakaty, talony, wizytówki)
  • koszulki sygnowane logiem MŚiW dla personelu,
  • prowadzenie fanpage oraz strony www przez cały okres trwania umowy,
  • pomoc w zaplanowaniu dostaw towarów,
  • przekazanie receptur naszych dań,
  • własna receptura na nalewki: cytrynówkę oraz krówkę (te produkty stały się wręcz kultowe),
  • szkolenie z zakresu przygotowania dań, szotów, drinków oraz obsługi klienta,
  • receptury na nowe szoty, drinki oraz potrawy, 
  • szkolenia barmańskie z największymi firmami alkoholowymi w Polsce,
  • dostawy szkła (kieliszki, shorty, longi, pokale do piwa),
  • pomoc przy wyborze lokalu,
  • gadżety firmowe sygnowane logiem MŚiW (smycze, parasole, leżaki, otwieracze itp.) przez cały okres trwania umowy,
  • zniżki /dla sieci/ u dostawców na cały asortyment alkoholi oraz napoi bezalkoholowych,
  • część wystroju lokalu (obrazy, tabliczki, neony) oraz reklama zewnętrzna na budynku,
  • na prośbę właściciela lokalu wysyłamy na okres od 1-2 tygodni Naszego szkoleniowca, aby wdrożył ekipę pubu w standardy sieci,
  • przynależność do forum franczyzowego,
  • dostęp do aplikacji mobilnej MŚiW,
  • sieciowy adres email miasto@msiw.eu
  • pomoc prawna.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • koszty uruchomienia zależą od wielkości lokalu gastronomicznego, jego przystosowania i lokalizacji,
  • przykładowo lokal o powierzchni ok. 80 mkw. to przeciętny koszt 140 tys. zł,
  • opłata wstępna - jednorazowa, obejmująca licencję + wyżej wymienione wsparcie to: 5 tys. zł netto,
  • opłata franczyzowa po 2 miesięcznym okresie promocyjnym - 1207 zł netto miesięcznie,
  • franczyzodawca nie pobiera opłat od obrotu.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • utrzymanie standardów sieci (serwowanie jedzenia, drinków, szotów, obsługa barmańska),
  • dostosowanie się do zaleceń sieci odnośnie zakupu produktów typu: coca-cola, napoje alkoholowe, produkty spożywcze,
  • dbanie o wizerunek firmy,
  • utrzymanie lokalu w podobnym klimacie jak lokale, które już powstały,
  • uczestniczenie w forum franczyzowym na platformie facebook, whatsup
  • dostępność lokalu dla klientów przez cały tydzień od godzin rannych lub popołudniowych,
  • wyrażenie zgody na kontrole jakości przeprowadzane przez pracownika sieci,
  • terminowe wpłaty opłaty franczyzowej.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

MSW sp. z o.o.

Pin iconul. Raciborska 2, 44-100 Gliwice Website icon http://www.msiw.eu

Find out more

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0.
Phone
Email

Administratorem danych osobowych jest firma MSW sp. z o.o. (ul. Raciborska 2, 44-100 Gliwice). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0 oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie msiw.eu.

Phone

The information contained in the catalog comes from the creators of the systems and is presented in order to familiarize the principles of cooperation with each of the companies. Before signing the agreement, each candidate for a franchisee or partner should check the attractiveness of the offer and the credibility of the information provided by the creator of the system. The publisher is not responsible for damages resulting from the performance or omission of specific legal actions by the user on their own behalf or on behalf of someone else, even if the user was guided in any way by the information contained in the franchise catalog when making the decision.

The editorial office reserves the right to verify the list of systems and information contained in the catalog. In case of receiving information that the presented data is false or out of date, please contact the editorial office .

PROFIT system sp. z o. o., publisher of the Franchising.pl portal, informs that it does not collect or process information sent via the contact form. All information entered in the survey is sent as an email to the system organizer listed in the franchise catalog. The entity receiving the information sent will use it to provide information on the submitted inquiry. Sending any of your personal data is voluntary, and the entity responsible for collecting and processing any personal data is the system organizer receiving the contact form.