Biznes z Zachodu
Franczyzodawca Zachód Nieruchomości liczy, że do końca roku sieć powiększy się o co najmniej cztery nowe placówki.
Sieć Zachód Nieruchomości istnieje od 2008 roku. Marka wywodzi się z województwa lubuskiego, ale realizuje plan rozwoju na terenie całej Polski. Pierwszy franczyzowy oddział tej marki powstał cztery lata temu, ale dopiero w tym roku właściciel konceptu zdecydował się intensywnie promować swoją licencję na biznes. Obecnie pod szyldem Zachód działa siedem biur, zlokalizowanych w Zielonej Górze, Gorzowie, Kołobrzegu, Inowrocławiu, Lubinie, Wolsztynie oraz Nowej Soli. Franczyzodawca liczy, że do końca roku sieć powiększy się o 3-4 nowe placówki.
– Interesują nas kandydaci z doświadczeniem handlowym, bądź przedsiębiorcy działający w pokrewnych branżach, ale nie tylko. Naszą ofertę kierujemy również dla młodych osób, poszukujących pomysłu na siebie – mówi Jakub Rawski, dyrektor ds. franczyzy Zachód Nieruchomości.
Inwestycja we franczyzowe biuro marki Zachód jest kalkulowana indywidualnie dla każdego partnera. Opłata wstępna wynosi 3 tys. zł, oprócz niej franczyzobiorca co miesiąc odprowadza do centrali 800 zł oraz 5 proc. od osiąganych przychodów.
– Każdy oddział zachowuje stylistykę jednolitą z wizerunkiem marki. Staramy się jednak, aby franczyzobiorca na początku działalności nie ponosił zbyt wielu kosztów, dlatego nie narzucamy jednego, określonego wystroju wnętrz – mówi Jakub Rawski.
Franczyzobiorcy przystępujący do sieci Zachód otrzymują dedykowaną swojemu oddziałowi zakładkę na stronie internetowej franczyzodawcy, a także bezpłatny dostęp do systemów zarządzania i eksportu ofert nieruchomości. Mogą również korzystać z autorskiego systemu CRM, jak również z gotowych wzorów umów i innych dokumentów firmowych. Franczyzobiorcy są szkoleni w zakresie prowadzenia oddziału i obsługi klienta. Właściciel Zachód Nieruchomości na stałe współpracuje z Domem Kredytowym Notus, dzięki czemu agenci mogą zaoferować klientom również pomoc w uzyskaniu finansowania zakupu nieruchomości.
Jak wynika z Raportu o franczyzie PROFIT system, w 2015 roku na polskim rynku nieruchomości pojawiły się dwa nowe systemy franczyzowe, zaś łączna liczba sieci sięgnęła 27. Była to jedyna z badanych w raporcie branż, w której nie zakończył działalności żaden franczyzodawca. Ten fakt, w połączeniu ze wzrostem liczby jednostek z 423 do 517, uświadamia, że franczyza odgrywa na tym rynku coraz większą rolę.
ZOBACZ W KATALOGU
Aspect Nieruchomości
Biura nieruchomości
Express House Real Estate
Biura nieruchomości
Freedom Nieruchomości
Biura nieruchomości
Greathouse
Biura nieruchomości
Grupa WGN
Biura nieruchomości
Metrohouse
Biura nieruchomości
Nova House
Sprzedaż i budowa domów pasywnych
Północ Nieruchomości
Biura nieruchomości
Re/Max Polska
Biura nieruchomości
Sempre Nieruchomości
Biura nieruchomości
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży nieruchomości
Aspect Nieruchomości
Biura nieruchomości
Express House Real Estate
Biura nieruchomości
Freedom Nieruchomości
Biura nieruchomości
Greathouse
Biura nieruchomości
Grupa WGN
Biura nieruchomości
Metrohouse
Biura nieruchomości
Nova House
Sprzedaż i budowa domów pasywnych
Północ Nieruchomości
Biura nieruchomości
Re/Max Polska
Biura nieruchomości
Sempre Nieruchomości
Biura nieruchomości
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


