Pełnokrwisty biznes
Delikatesy Mięsne Grot są zaopatrywane codziennie przez zakład przetwórczy franczyzodawcy. Logistyka przysparza jednak pewnych ograniczeń w rozwoju sieci...
Pod szyldem Delikatesy Mięsne Grot działa obecnie ok. 70 sklepów, z czego połowa należy do franczyzodawcy, a połową zarządzają franczyzobiorcy. Wszystkie zaopatrywane są wyłącznie przez zakład przetwórczy należący do franczyzodawcy.
– Pozycjonujemy się w segmencie premium, toteż przykładamy dużą wagę do jakości i świeżości produktów. Dlatego dostawy trafiają do sklepów codziennie, od poniedziałku do soboty – mówi Iwona Szklarska, dyrektor zarządzający ds. handlu i logistyki w spółce Grot.
Większość punktów pod szyldem Grot działa w województwie łódzkim i w Warszawie. Wynika to z faktu, że zakład przetwórczy, z którego zaopatrywane są sklepy, mieści się w Łodzi, a obecna logistyka sieci nie pozwala na dowóz towaru dalej, niż w obrębie ok. 200 km.
– Pracujemy nad rozbudową sieci dystrybucji, tak, by było możliwe zaopatrywania sklepów zlokalizowanych w większej odległości – zapewnia Iwona Szklarska. – Cały czas pracujemy nad rozwojem sieci. Jeszcze w tym roku zamierzamy otworzyć co najmniej pięć sklepów.
Minimalna powierzchnia sklepu Grot Delikatesy Mięsne powinna wynosić 40 m2. W lokalu eksponowane są trzy główne kategorie produktowe: mięso, wędliny i kulinaria. Szczegóły aranżacyjne są ustalane w zależności od metrażu i specyfiki lokalu.
– Nie narzucamy minimalnej wielkości miejscowości, w której można otworzyć sklep naszej marki – podkreśla Iwona Szklarska.
Franczyzobiorca musi wnieść opłatę wstępną w wysokości 5 tys. zł tytułem pokrycia kosztów przygotowania umowy franczyzowej. Wpłaca też kaucję zwrotną w wysokości 15 tys. zł, której wysokość może jednak być negocjowana. Koszt wyposażenia sklepu mięsnego sięga ok. 80 tys. zł
Franczyzodawca przekazuje partnerowi projekt wyposażenia i aranżacji placówki handlowej, a także zapewnia pomoc w przygotowaniu nowego sklepu lub zaadaptowanie istniejącego. Franczyzobiorca ma dostęp do szkoleń, a także zyskuje wsparcie koordynatora na etapie uruchomienia sklepu oraz przez cały okres współpracy.
ZOBACZ W KATALOGU
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


