Pełnokrwisty biznes

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pod szyldem Delikatesy Mięsne Grot działa obecnie ok. 70 sklepów, z czego połowa należy do franczyzodawcy, a połową zarządzają franczyzobiorcy. Wszystkie zaopatrywane są wyłącznie przez zakład przetwórczy należący do franczyzodawcy.
– Pozycjonujemy się w segmencie premium, toteż przykładamy dużą wagę do jakości i świeżości produktów. Dlatego dostawy trafiają do sklepów codziennie, od poniedziałku do soboty – mówi Iwona Szklarska, dyrektor zarządzający ds. handlu i logistyki w spółce Grot.

Większość punktów pod szyldem Grot działa w województwie łódzkim i w Warszawie. Wynika to z faktu, że zakład przetwórczy, z którego zaopatrywane są sklepy, mieści się w Łodzi, a obecna logistyka sieci nie pozwala na dowóz towaru dalej, niż w obrębie ok. 200 km.
– Pracujemy nad rozbudową sieci dystrybucji, tak, by było możliwe zaopatrywania sklepów zlokalizowanych w większej odległości – zapewnia Iwona Szklarska. – Cały czas pracujemy nad rozwojem sieci. Jeszcze w tym roku zamierzamy otworzyć co najmniej pięć sklepów.

Minimalna powierzchnia sklepu Grot Delikatesy Mięsne powinna wynosić 40 m2. W lokalu eksponowane są trzy główne kategorie produktowe: mięso, wędliny i kulinaria. Szczegóły aranżacyjne są ustalane w zależności od metrażu i specyfiki lokalu.
– Nie narzucamy minimalnej wielkości miejscowości, w której można otworzyć sklep naszej marki – podkreśla Iwona Szklarska.

Franczyzobiorca musi wnieść opłatę wstępną w wysokości 5 tys. zł tytułem pokrycia kosztów przygotowania umowy franczyzowej. Wpłaca też kaucję zwrotną w wysokości 15 tys. zł, której wysokość może jednak być negocjowana. Koszt wyposażenia sklepu mięsnego sięga ok. 80 tys. zł

Franczyzodawca przekazuje partnerowi projekt wyposażenia i aranżacji placówki handlowej, a także zapewnia pomoc w przygotowaniu nowego sklepu lub zaadaptowanie istniejącego. Franczyzobiorca ma dostęp do szkoleń, a także zyskuje wsparcie koordynatora na etapie uruchomienia sklepu oraz przez cały okres współpracy.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €