Lokal to podstawa
Sukces sklepu odzieżowego zależy od jego lokalizacji. Pomagamy franczyzobiorcom wybrać najlepsze miejsce – mówi Aleksander Dubowski z Moodo.
Co stanowi klucz do sukcesu franczyzowego sklepu odzieżowego?
Kluczem do sukcesu jest właściwe zlokalizowanie sklepu, dlatego zapewniamy doradztwo w tym zakresie. Wymagamy jednak pełnego zaangażowanie franczyzobiorcy w proces przygotowywania salonu. W trakcie działalności sklepu wymagamy wdrażania wymagań franczyzodawcy w związku z obsługą klienta, bieżącą sprzedażą i zasadami visual merchandising. Moodo przykłada wielką wagę do współpracy z franczyzobiorcami, wierząc, że ten model biznesowy jest korzystny dla obu stron. Zapewniamy pełną opiekę i wsparcie dla naszych kontrahentów na każdym etapie współpracy, począwszy od wyposażenia lokalu, wsparcia merytorycznego skończywszy na pomocy w sferze sprzedaży i marketingu.
Co można powiedzieć o zyskowności sklepu odzieżowego Moodo? Jakiej inwestycji wymaga ten biznes i na jakie zyski może liczyć franczyzobiorca?
Zyskowność sklepu jest uzależniona oczywiście od obrotów i kosztów prowadzenia danego sklepu. Przed podjęciem decyzji o współpracy wraz z franczyzobiorcą dokładnie analizujemy te koszty i na tej podstawie podejmujemy ostateczną decyzję. Wynagrodzenie franczyzobiorcy stanowi prowizja procentowa, stała bez względu na akcje promocyjne. Jej wysokość jest uzależniona od szacowanych obrotów oraz lokalizacji sklepu i, co za tym idzie, kosztów stałych jego prowadzenia. Koszty związane z przygotowaniem sklepu to ok. 800 zł za metr kwadratowy. Każdy franczyzobiorca otrzymuje stałe wsparcie koordynatora regionalnego i może liczyć na pomoc z jego strony we wdrażaniu wszystkich działań zleconych przez centralę.
Rozmawiał Grzegorz Morawski
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

