Franczyza od Napoleona

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Nowe sklepy zostały uruchomione we wszystkich trzech formatach franczyzowych: Express convenience, Express minimarket oraz Globi. Firma planuje utrzymać tempo rozwoju i w ciągu roku zamierza otworzyć łącznie 100 sklepów.

Najbardziej popularnym formatem jest obecnie Carrefour Express convenience. W Polsce funkcjonuje ponad 150  takich sklepów, w tym w samej Warszawie około setki.

Stale rozwijamy i unowocześniamy nasze koncepty handlowe. Jest to odpowiedź na nowe trendy konsumenckie – wyjaśnia Marek Lipka, dyrektor ds. franczyzy i sklepów convenience w Carrefour Polska. – Nasi klienci chcą robić szybkie zakupy po drodze do pracy lub domu. Dzięki zmianom wprowadzanym w naszych sklepach spełniamy te oczekiwania, a nasi franczyzodawcy mogą odpowiadać na zmieniające się potrzeby konsumentów.

Koncept Carrefoura – Express Convenience, to model w pełni samoobsługowego sklepu o powierzchni do 200 m2. Dedykowany jest dla lokalizacji typowo miejskich, miejsc o dużym natężeniu ruchu pieszego. Całość wyposażenia sklepu zapewnia franczyzodawca, czyli Carrefour (wizualizację zewnętrzną i wewnętrzną, sprzęt  i oprogramowanie IT, kasy, chłodnie, wózki, koszyki, ubrania robocze etc.). Kosztem franczyzobiorcy jest adaptacja lokalu, która uzależniona jest od powierzchni i stanu technicznego lokalu. Carrefour szacuje, że średnio na prace adaptacyjne trzeba przeznaczyć mniej więcej 25 tys. zł.. Franczyzobiorca ponosi również koszt pierwszego zatowarowania sklepu, które wynosi około 1 tys. zł/m², ale płatność za to zatowarowanie może zostać rozłożona na raty. Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci,

Express Convenience to format, który sprawdzi się również w przypadku franczyzobiorców o mniejszym doświadczeniu w handlu spożywczym. Dzięki zdefiniowanemu asortymentowi i stałemu wsparciu franczyzodawcy jest on łatwy do prowadzenia i skuteczny również w lokalizacjach w których dotąd nie było podobnego sklepu. Taki sklep można poprowadzić zarówno na zasadzie franczyzy, jak i ajencji.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w pięciu formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Firma jest również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz ponad 40 stacji paliw.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €