80 na celowniku
Duka zapowiada otwarcie 10-12 franczyzowych sklepów jeszcze w tym roku.
Odkąd w 2013 roku znana ze skandynawskiego wzornictwa do kuchni i jadalni Duka dołączyła do grona marek pod opieką polskiej Grupy Grass, firma przeżywa rozkwit działalności. Obroty rosną zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowym. Gdy sieć zmieniała właściciela liczyła 32 sklepy. A tylko w ubiegłym roku zostało otwarto 11 nowych. Marka obecna wówczas w Polsce i Szwecji, weszła również na rynek bułgarski i holenderski.
– Dla nas rok 2015 był bardzo udany. W ciągu 12 miesięcy powiększyliśmy sieć o ponad 30 proc. Ten wynik z pewnością byłby niemożliwy bez naszych partnerów franczyzowych, z którymi otworzyliśmy pięć sklepów w Polsce i dwa za granicą. Co więcej, nasi partnerzy już po pierwszych miesiącach, deklarują chęć dalszej współpracy w nowych lokalizacjach. Już dziś wiele projektów mamy potwierdzonych i wiemy, że tempo rozwoju nie będzie niższe niż w ubiegłym roku – podsumowuje Teresa Szynkiewicz, dyrektor ds. rozwoju sieci Duka.
W 2016 roku marka planuje rozwój w Polsce i poza granicami do 80 salonów. Grupa zapowiada otwarcia nowych sklepów w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Franczyzodawca szacuje, że 10-12 nowo otwartych sklepów będzie należeć do franczyzobiorców.
Potencjalny franczyzobiorca marki powinien dysponować lokalem o powierzchni od 90 do 150 m2 w centrum handlowym. Na inwestycję w wyposażenie lokalu oraz dostosowanie go do wymogów sieci należy przygotować co najmniej 100 tys. zł. Franczyzobiorca nie ponosi kosztów zatowarowania sklepu, bowiem Duka działa w oparciu o depozytowy model współpracy. Oznacza to, że właściciel sklepu płaci za towar centrali dopiero wówczas, kiedy kupi go od niego klient.
ZOBACZ W KATALOGU
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Komfort
Sklepy z podłogami i drzwiami
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży dom i ogród
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Komfort
Sklepy z podłogami i drzwiami
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


