Ekspansja Café NESCAFÉ w Niemczech

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak poinformował Detal Dzisiaj szwajcarski koncern spożywczy Nestlé planuje otwarcie jak największej ilości kawiarni w Niemczech. Dotychczas otwarto takich siedem. Pierwszy powstał we Frankfurcie nad Menem na najsłynniejszej ulicy handlowej tego miasta. Od tego momentu liczba potencjalnych franchisobiorców chcących otworzyć punkt pod szyldem marki Café NESCAFÉ systematycznie wzrasta. Kalkulacja na najbliższe 10 lat przewiduje roczną sprzedaż kawiarnii na poziomie 480 tys. euro.

Uruchomione dotychczas sklepy były traktowane przez Nestlé bardziej jako przedsięwzięcie kształtujące wizerunek niż jako inicjatywa sprzedaży zauważalna w raporcie sprzedaży koncernu. Taka strategia budowania wizerunku jest kontynuowana poprzez otwieranie sklepów w pozostałych miastach Niemiec. Dzięki szybkiemu ich rozwojowi Nestlé chce stworzyć silnie i dynamicznie rozwijającą się sieć placówek.

Licencje na prowadzenie sklepów wydawane są po dokładnym zapoznaniu się z możliwościami potencjalnych franchyzobiorców. Za wzór mają służyć dotychczas otwarte placówki. Strategia Nestlé zakłada otwieranie kawiarni w głównych miastach Niemiec, nie znaczy to jednak, że tego typu placówki nie będą powstawały i w mniejszych ośrodkach.

Więcej: Detal Dzisiaj, 22 sierpnia 2002, s. 46

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €