Mydlarnie lubią ciepło

Mydlarnia u Franciszka uruchamia sklepy z naturalnymi kosmetykami w dużych i małych miastach. Nadchodzące lato to dobry czas na wypromowanie nowej placówki.
Polki (i Polacy) coraz częściej sięgają nie tylko po zdrowe jedzenie, ale też po ekologiczne i naturalne kosmetyki. Nic więc dziwnego, że sprzedająca takie produkty sieć Mydlarni u Franciszka szybko się rozrasta.
- Nasze sklepy znajdują się w całej Polsce: przy ulicach i rynkach dużych aglomeracji, jak w Warszawie, Gdańsku czy Krakowie, w galeriach handlowych, w miejscowościach urlopowych i uzdrowiskach, jak Kołobrzeg czy Zakopane, ale też w mniejszych miastach, które również stanowią dobry rynek dla naszych produktów – mówi Leszek Krzanowski, specjalista ds. rozwoju franczyzowego sieci. - W 2016 roku dołączyły do nas punkty m.in. w Krośnie, Grudziądzu, Toruniu, Namysłowie, Wodzisławiu Śląskim, Kaliszu. W Warszawie powiększyliśmy zespół o dwóch nowych franczyzobiorców ( w Blue City i Galerii Szembeka).
A to nie koniec tegorocznych planów. W ciągu najbliższego miesiąca franczyzodawca planuje kolejne otwarcia, w Ostrowie Wielkopolskim, Puławach, Rybniku, Wieluniu.
- Jednocześnie cały czas pracujemy też nad poszerzaniem naszej oferty dla klientów. Niedawno premierę miała np. seria kosmetyków do włosów na bazie roślin amazońskich – dodaje Leszek Krzanowski.
Mydlarnie powstają już w miastach liczących powyżej 10 tys. mieszkańców. Według franczyzodawcy, na inwestycję we własny sklep z naturalnymi kosmetykami trzeba przeznaczyć ok. 50 tys. zł. W tej kwocie mieści się wyposażenie, aranżacja i zatowarowanie lokalu. Przystąpienie do sieci kosztuje symboliczną złotówkę. Pakiet franczyzowy zawiera m.in. projekt aranżacji lokalu, pomoc w uruchomieniu sklepu, bezpłatny system szkoleń. Licencjodawca nie pobiera miesięcznych opłat franczyzowych, opłata marketingowa wynosi 200 zł, a 35 zł miesięcznie trzeba zapłacić za korzystanie z platformy B2B, pozwalającej na zdalne zarządzanie sklepem.
Zdaniem franczyzodawcy, lato to idealny czas na otwarcie sklepu z naturalnymi kosmetykami.
- Mimo, iż nie obserwujemy sezonowości w sprzedaży, bo tego rodzaju produkty cieszą się popularnością przez cały rok, to w okresie letnim odkrywa nas wielu nowych klientów – przyznaje Leszek Krzanowski. - Lato daje również więcej możliwości aktywnego promowania nowej placówki na lokalnym rynku. W tym celu można wykorzystać np. różne imprezy plenerowe: eko-targi, jarmarki, eventy tematyczne.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej