Moodo będzie rosnąć

Franczyzodawca odzieżowej marki chce w 2016 roku powiększyć sieć o 25-30 sklepów.
Marka Moodo chce trafić w gusta kobiet ceniących lekki, casualowy styl z elegancją, dobrą jakością oraz przystępną ceną. Obecnie pod tym szyldem działa ok. 150 salonów w Polsce, Czechach i na Słowacji. Ubrania są też dystrybuowane na Białorusi, Ukrainie oraz w Rosji. Ostatnio salony Moodo pojawiły się m.in. w: Grudziądzu, Jaworznie, Białymstoku, Podkowie Leśnej, Raciborzu, Turku, Lublińcu oraz Gorzowie. Franczyzodawca liczy, że w tym w roku w Polsce sieć zyska nawet do 30 nowych lokalizacji.
– Sklepy naszej marki otwieramy przede wszystkim w galeriach handlowych, ale także w atrakcyjnych lokalizacjach przy głównych handlowych ulicach miast o liczbie ludności od 25 tys. – mówią franczyzodawcy.
Współpracę z Moodo można nawiązać w dwóch modelach – partnerskim i depozytowym. W tym pierwszym partner kupuje poszczególne kolekcje za gotówkę i nie musi dostosowywać lokalu do standardów sieci. To propozycja np. dla właścicieli sklepów multibrandowych. W przypadku modelu depozytowego franczyzobiorca adaptuje lokal zgodnie z wytycznymi Moodo i przestrzega jego standardów ekspozycji towaru i obsługi klienta. Nie ponosi natomiast kosztów zakupu towaru, a zarabia na prowizji od jego sprzedaży. Minimalna prowizja w przypadku modelu depozytowego sięga 32 proc. Jej wysokość zależy od nakładów poniesionych przez franczyzobiorcę.
Sklepy Moodo powstają w lokalach o powierzchni 60-80 m2. Adaptacja i wyposażenie lokalu zgodnie z wymogami franczyzodawcy wymaga inwestycji na poziomie 500-800 zł/m2. Franczyzobiorca może liczyć na wsparcie franczyzodawcy i kierownika regionalnego w zakresie urządzenia sklepu, a także na późniejszych etapach współpracy.
W 2015 roku salony Moodo zostały poddane remodellingowi. Jak tłumaczy franczyzodawca, wystrój stał się bardziej kobiecy i współczesny, tak by odpowiadać aktualnym trendom wnętrzarskim. Przeprojektowane zostało również logo sieci. Więcej o zmianach można przeczytać na portalu Lokalnabiznes.pl w artykule Moodo odświeżone.
Jak wynika z „Raportu o franczyzie w Polsce 2016”, branża odzieżowa jest trzecią (po gastronomii i branży spożywczej) pod względem liczebności systemów franczyzowych. Na koniec ubiegłego roku na rynku działało 151 konceptów modowych – o trzy więcej niż w 2014 roku. Liczba jednostek franczyzowych zbliżyła się natomiast do 3,7 tys.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...