Adidas wygrał na Mundialu
Adidas-Salomon po mistrzostwach świata w piłce nożnej odnotował większą sprzedaż
Jak poinformowała Rzeczpospolita firma adidas-Salomon zanotował po mistrzostwach świata w piłce nożnej skok sprzedaży. W Azji zapewniło to firmie wzrost zysku netto w kwartale o 4 proc. do 25 mln euro. Było to miłe zaskoczenie dla analityków, którzy zakładli stratę 20-24 mln euro z powodu wydania 40 mln euro na sponsorowanie 10 drużyn narodowych i przedwczesnego odpadnięcia Francji. Obroty wzrosły o 10 proc. do 1, 5 mld euro. Po 6 miesiącach wyniki już nie są takie dobre: zysk netto zmalał o 3,3 proc. do 68 mln euro, obroty zwiększyły się o 7,4 proc. do 3,14 mld.
Więcej: Rzeczpospolita, 8 sierpnia 2002, s. B1
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


