Viviamo Ubezpieczamy to sieć biur specjalizująca się w sprzedaży i dystrybucji produktów ubezpieczeniowych dla osób fizycznych i podmiotów gospodarczych. Jej partnerzy mogą zaoferować klientom produkty 30 towarzystw ubezpieczeniowych.
– Posiadamy w portfelu placówki wyspecjalizowane w ubezpieczeniach majątkowych, rolnych oraz ubezpieczeniach na życie. Jednak jeśli chodzi o strukturę sprzedaży całej firmy Viviamo to na pewno dominują ubezpieczenia komunikacyjne – mówi Piotr Zalas, dyrektor handlowy Lubuskiej Grupy Kapitałowej, do której należy marka Vivamo.
Podkreśla jednocześnie, że to od franczyzobiorcy zależy, w jakim kierunku zamierza rozwijać swój biznes z pomocą Viviamo.
– Partnerzy posiadający dostęp do posiadaczy samochodów i potencjalnych klientów Viviamo – rozwijają się w kierunku ubezpieczeń komunikacyjnych (OC/AC), inni rozwijają się w kierunku ubezpieczeń rolnych a jeszcze inni stawiają na ubezpieczenia biznesu lub ubezpieczeń osobowych – z uwagi na swoje kontakty na lokalnym rynku – tłumaczy Piotr Zalas.
Partnerzy Viviamo zarabiają na prowizji od sprzedanych produktów ubezpieczeniowych. Biorą też udział w programach lojalnościowych, a także promocjach i konkursach, wspierających w osiągnięciu jak najwyższego poziomu sprzedaży.
– Partner w zależności od comiesięcznego wolumenu sprzedaży może zamawiać gadżety, nagrody i materiały reklamowe w specjalnie stworzonym sklepiku internetowym. Po stronie Viviamo jest właściwe przeszkolenie partnera, nadanie uprawnień sprzedażowych i codzienne wsparcie w terenie. Zapewniają je nasi mobilni menedżerowie, a także call center i szkolenia internetowe – mówi Zalas.
Opłata za przystąpienie do sieci Viviamo wynosi 3 tys. zł. Oprócz tego franczyzobiorca powinien dysponować kapitałem na przygotowanie lokalu, o czym więcej można przeczytać w artykule Ubezpieczenia w odcieniu czerwonym na portalu Lokalnabiznes.pl. Jak zapowiada franczyzodawca, zwrot z inwestycji może nastąpić po 4-6 miesiącach, jeśli partner miał już doświadczenie w branży. W przeciwnym wypadku na zwrot można czekać do dwóch lat.
Obecnie pod szyldem Viviamo działa 11 placówek. Niedawno otwarte zostało biuro w Ozimku, a w listopadzie planowane jest otwarcie w Choszcznie. Trwają też zaawansowane rozmowy z trzema potencjalnymi franczyzobiorcami.
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 181 [author_pid] => 1046 [author_name] => Grzegorz Morawski [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => gmorawski@franchising.pl [author_profile] =>Grzegorz Morawski obserwuje i opisuje rynek pomysłów na biznes od 2009 roku. Jako dziennikarz portalu Franchising.pl i Własny Biznes Franchising opisuje tajniki współpracy we franczyzie, w każdym artykule starając się odpowiadać na nurtujące wszystkich przedsiębiorczych pytanie: jaki biznes się opłaca? Swoje zainteresowania rynkiem franczyzy rozwija w ramach studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej. Jest autorem publikacji naukowych z zarządzania systemami sieciowymi, a także współtwórcą Raportu o franczyzie PROFIT system. Jego felietony i komentarze można znaleźć również na jego profilu w serwisie Twitter oraz na portalu Natemat.pl.
[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/GregMoraw [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/grzegorz-morawski-phd-04a198a8/ [author_photo] => Array ( [pid] => 113313 [itemserver_id] => 37087 [img_width] => 225 [img_height] => 300 [path] => e10/d9c/grzegorz-morawski-dziennikarz-franchising.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => grzegorz-morawski ) ) [link] => /artykul/9483/przezorny-zawsze-ubezpieczony/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 86527 [country_item] => pl [description] => Do Viviamo mogą przystąpić zarówno osoby chcące skoncentrować się wyłącznie na działalności ubezpieczeniowej, jak i przedsiębiorcy pragnące poszerzyć dotychczasową ofertę swojej firmy. [path] => a3e/bfd/viviamo_ozimek_d.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 267 [itemserver_id] => 31301 ) ) [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 86579 [country_item] => pl [description] => Do Viviamo mogą przystąpić zarówno osoby chcące skoncentrować się wyłącznie na działalności ubezpieczeniowej, jak i przedsiębiorcy pragnące poszerzyć dotychczasową ofertę swojej firmy. [path] => 31c/d13/viviamo.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 31312 ) ) ) [og_image] => a3e/bfd/viviamo_ozimek_d.jpg [article_date_formated] => 13.11.2015 [article_day] => Piątek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 86527 [country_item] => pl [description] => Do Viviamo mogą przystąpić zarówno osoby chcące skoncentrować się wyłącznie na działalności ubezpieczeniowej, jak i przedsiębiorcy pragnące poszerzyć dotychczasową ofertę swojej firmy. [path] => a3e/bfd/viviamo_ozimek_d.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 267 [itemserver_id] => 31301 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 86527 [country_item] => pl [description] => Do Viviamo mogą przystąpić zarówno osoby chcące skoncentrować się wyłącznie na działalności ubezpieczeniowej, jak i przedsiębiorcy pragnące poszerzyć dotychczasową ofertę swojej firmy. [path] => a3e/bfd/viviamo_ozimek_d.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 267 [itemserver_id] => 31301 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Viviamo Ubezpieczamy [id] => 1612 [type] => 14 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => [company_log] => 1 [short_description] => [name_length] => 20 [link] => /franczyza/1612/viviamo-ubezpieczamy/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 187503 [country_item] => pl [description] => [path] => 568/113/viviamo-umz-czerwone-tlo.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 160 [itemserver_id] => 46731 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 119912 [country_item] => pl [description] => [path] => 496/3f0/dsc_0226.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 38334 ) [1] => Array ( [pid] => 119911 [country_item] => pl [description] => [path] => fc7/7fc/biuro-pozna_.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 38333 ) ) ) ) ) )Przezorny zawsze ubezpieczony

Partnerzy Viviamo mają w ofercie całe spektrum ubezpieczeń. Ale największą popularnością cieszy się jeden rodzaj produktów.
Viviamo Ubezpieczamy to sieć biur specjalizująca się w sprzedaży i dystrybucji produktów ubezpieczeniowych dla osób fizycznych i podmiotów gospodarczych. Jej partnerzy mogą zaoferować klientom produkty 30 towarzystw ubezpieczeniowych.
– Posiadamy w portfelu placówki wyspecjalizowane w ubezpieczeniach majątkowych, rolnych oraz ubezpieczeniach na życie. Jednak jeśli chodzi o strukturę sprzedaży całej firmy Viviamo to na pewno dominują ubezpieczenia komunikacyjne – mówi Piotr Zalas, dyrektor handlowy Lubuskiej Grupy Kapitałowej, do której należy marka Vivamo.
Podkreśla jednocześnie, że to od franczyzobiorcy zależy, w jakim kierunku zamierza rozwijać swój biznes z pomocą Viviamo.
– Partnerzy posiadający dostęp do posiadaczy samochodów i potencjalnych klientów Viviamo – rozwijają się w kierunku ubezpieczeń komunikacyjnych (OC/AC), inni rozwijają się w kierunku ubezpieczeń rolnych a jeszcze inni stawiają na ubezpieczenia biznesu lub ubezpieczeń osobowych – z uwagi na swoje kontakty na lokalnym rynku – tłumaczy Piotr Zalas.
Partnerzy Viviamo zarabiają na prowizji od sprzedanych produktów ubezpieczeniowych. Biorą też udział w programach lojalnościowych, a także promocjach i konkursach, wspierających w osiągnięciu jak najwyższego poziomu sprzedaży.
– Partner w zależności od comiesięcznego wolumenu sprzedaży może zamawiać gadżety, nagrody i materiały reklamowe w specjalnie stworzonym sklepiku internetowym. Po stronie Viviamo jest właściwe przeszkolenie partnera, nadanie uprawnień sprzedażowych i codzienne wsparcie w terenie. Zapewniają je nasi mobilni menedżerowie, a także call center i szkolenia internetowe – mówi Zalas.
Opłata za przystąpienie do sieci Viviamo wynosi 3 tys. zł. Oprócz tego franczyzobiorca powinien dysponować kapitałem na przygotowanie lokalu, o czym więcej można przeczytać w artykule Ubezpieczenia w odcieniu czerwonym na portalu Lokalnabiznes.pl. Jak zapowiada franczyzodawca, zwrot z inwestycji może nastąpić po 4-6 miesiącach, jeśli partner miał już doświadczenie w branży. W przeciwnym wypadku na zwrot można czekać do dwóch lat.
Obecnie pod szyldem Viviamo działa 11 placówek. Niedawno otwarte zostało biuro w Ozimku, a w listopadzie planowane jest otwarcie w Choszcznie. Trwają też zaawansowane rozmowy z trzema potencjalnymi franczyzobiorcami.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej