Array ( [article] => Array ( [pid] => 40636 [country] => pl [article_id] => 9483 [article_date] => 2015-11-13 [articletype_id] => 1 [article_title] => Przezorny zawsze ubezpieczony [article_intro] => Partnerzy Viviamo mają w ofercie całe spektrum ubezpieczeń. Ale największą popularnością cieszy się jeden rodzaj produktów. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 14 [img_photo_description] => Do Viviamo mogą przystąpić zarówno osoby chcące skoncentrować się wyłącznie na działalności ubezpieczeniowej, jak i przedsiębiorcy pragnące poszerzyć dotychczasową ofertę swojej firmy. [secret] => scrtk6c0cfc09cb40b059c10d58d840df687f [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => finanse i bankowość [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => przezorny-zawsze-ubezpieczony [article_title_striped] => Przezorny zawsze ubezpieczony [dir] => article [article_text_photo] =>

Viviamo Ubezpieczamy to sieć biur specjalizująca się w sprzedaży i dystrybucji produktów ubezpieczeniowych dla osób fizycznych i podmiotów gospodarczych. Jej partnerzy mogą zaoferować klientom produkty 30 towarzystw ubezpieczeniowych.
– Posiadamy w portfelu placówki wyspecjalizowane w ubezpieczeniach majątkowych, rolnych oraz ubezpieczeniach na życie. Jednak jeśli chodzi o strukturę sprzedaży całej firmy Viviamo to na pewno dominują ubezpieczenia komunikacyjne – mówi Piotr Zalas, dyrektor handlowy Lubuskiej Grupy Kapitałowej, do której należy marka Vivamo.

Podkreśla jednocześnie, że to od franczyzobiorcy zależy, w jakim kierunku zamierza rozwijać swój biznes z pomocą Viviamo.
– Partnerzy posiadający dostęp do posiadaczy samochodów i potencjalnych klientów Viviamo – rozwijają się w kierunku ubezpieczeń komunikacyjnych (OC/AC), inni rozwijają się w kierunku ubezpieczeń rolnych a jeszcze inni stawiają na ubezpieczenia biznesu lub ubezpieczeń osobowych – z uwagi na swoje kontakty na lokalnym rynku – tłumaczy Piotr Zalas.

Partnerzy Viviamo zarabiają na prowizji od sprzedanych produktów ubezpieczeniowych. Biorą też udział w programach lojalnościowych, a także promocjach i konkursach, wspierających w osiągnięciu jak najwyższego poziomu sprzedaży.
– Partner w zależności od comiesięcznego wolumenu sprzedaży może zamawiać gadżety, nagrody i materiały reklamowe w specjalnie stworzonym sklepiku internetowym. Po stronie Viviamo jest właściwe przeszkolenie partnera, nadanie uprawnień sprzedażowych i codzienne wsparcie w terenie. Zapewniają je nasi mobilni menedżerowie, a także call center i szkolenia internetowe – mówi Zalas.

Opłata za przystąpienie do sieci Viviamo wynosi 3 tys. zł. Oprócz tego franczyzobiorca powinien dysponować kapitałem na przygotowanie lokalu, o czym więcej można przeczytać w artykule Ubezpieczenia w odcieniu czerwonym na portalu Lokalnabiznes.pl. Jak zapowiada franczyzodawca, zwrot z inwestycji może nastąpić po 4-6 miesiącach, jeśli partner miał już doświadczenie w branży. W przeciwnym wypadku na zwrot można czekać do dwóch lat.

Obecnie pod szyldem Viviamo działa 11 placówek. Niedawno otwarte zostało biuro w Ozimku, a w listopadzie planowane jest otwarcie w Choszcznie. Trwają też zaawansowane rozmowy z trzema potencjalnymi franczyzobiorcami.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 181 [author_pid] => 1046 [author_name] => Grzegorz Morawski [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => gmorawski@franchising.pl [author_profile] =>

Grzegorz Morawski obserwuje i opisuje rynek pomysłów na biznes od 2009 roku. Jako dziennikarz portalu Franchising.pl i Własny Biznes Franchising opisuje tajniki współpracy we franczyzie, w każdym artykule starając się odpowiadać na nurtujące wszystkich przedsiębiorczych pytanie: jaki biznes się opłaca? Swoje zainteresowania rynkiem franczyzy rozwija w ramach studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej. Jest autorem publikacji naukowych z zarządzania systemami sieciowymi, a także współtwórcą Raportu o franczyzie PROFIT system. Jego felietony i komentarze można znaleźć również na jego profilu w serwisie Twitter oraz na portalu Natemat.pl.

[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/GregMoraw [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/grzegorz-morawski-phd-04a198a8/ [author_photo] => Array ( [pid] => 113313 [itemserver_id] => 37087 [img_width] => 225 [img_height] => 300 [path] => e10/d9c/grzegorz-morawski-dziennikarz-franchising.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => grzegorz-morawski ) ) [link] => /artykul/9483/przezorny-zawsze-ubezpieczony/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 86527 [country_item] => pl [description] => Do Viviamo mogą przystąpić zarówno osoby chcące skoncentrować się wyłącznie na działalności ubezpieczeniowej, jak i przedsiębiorcy pragnące poszerzyć dotychczasową ofertę swojej firmy. [path] => a3e/bfd/viviamo_ozimek_d.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 267 [itemserver_id] => 31301 ) ) [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 86579 [country_item] => pl [description] => Do Viviamo mogą przystąpić zarówno osoby chcące skoncentrować się wyłącznie na działalności ubezpieczeniowej, jak i przedsiębiorcy pragnące poszerzyć dotychczasową ofertę swojej firmy. [path] => 31c/d13/viviamo.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 31312 ) ) ) [og_image] => a3e/bfd/viviamo_ozimek_d.jpg [article_date_formated] => 13.11.2015 [article_day] => Piątek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 86527 [country_item] => pl [description] => Do Viviamo mogą przystąpić zarówno osoby chcące skoncentrować się wyłącznie na działalności ubezpieczeniowej, jak i przedsiębiorcy pragnące poszerzyć dotychczasową ofertę swojej firmy. [path] => a3e/bfd/viviamo_ozimek_d.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 267 [itemserver_id] => 31301 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 86527 [country_item] => pl [description] => Do Viviamo mogą przystąpić zarówno osoby chcące skoncentrować się wyłącznie na działalności ubezpieczeniowej, jak i przedsiębiorcy pragnące poszerzyć dotychczasową ofertę swojej firmy. [path] => a3e/bfd/viviamo_ozimek_d.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 267 [itemserver_id] => 31301 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Viviamo Ubezpieczamy [id] => 1612 [type] => 14 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => [company_log] => 1 [short_description] => [name_length] => 20 [link] => /franczyza/1612/viviamo-ubezpieczamy/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 187503 [country_item] => pl [description] => [path] => 568/113/viviamo-umz-czerwone-tlo.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 160 [itemserver_id] => 46731 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 119912 [country_item] => pl [description] => [path] => 496/3f0/dsc_0226.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 38334 ) [1] => Array ( [pid] => 119911 [country_item] => pl [description] => [path] => fc7/7fc/biuro-pozna_.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 38333 ) ) ) ) ) )

Przezorny zawsze ubezpieczony

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Viviamo Ubezpieczamy to sieć biur specjalizująca się w sprzedaży i dystrybucji produktów ubezpieczeniowych dla osób fizycznych i podmiotów gospodarczych. Jej partnerzy mogą zaoferować klientom produkty 30 towarzystw ubezpieczeniowych.
– Posiadamy w portfelu placówki wyspecjalizowane w ubezpieczeniach majątkowych, rolnych oraz ubezpieczeniach na życie. Jednak jeśli chodzi o strukturę sprzedaży całej firmy Viviamo to na pewno dominują ubezpieczenia komunikacyjne – mówi Piotr Zalas, dyrektor handlowy Lubuskiej Grupy Kapitałowej, do której należy marka Vivamo.

Podkreśla jednocześnie, że to od franczyzobiorcy zależy, w jakim kierunku zamierza rozwijać swój biznes z pomocą Viviamo.
– Partnerzy posiadający dostęp do posiadaczy samochodów i potencjalnych klientów Viviamo – rozwijają się w kierunku ubezpieczeń komunikacyjnych (OC/AC), inni rozwijają się w kierunku ubezpieczeń rolnych a jeszcze inni stawiają na ubezpieczenia biznesu lub ubezpieczeń osobowych – z uwagi na swoje kontakty na lokalnym rynku – tłumaczy Piotr Zalas.

Partnerzy Viviamo zarabiają na prowizji od sprzedanych produktów ubezpieczeniowych. Biorą też udział w programach lojalnościowych, a także promocjach i konkursach, wspierających w osiągnięciu jak najwyższego poziomu sprzedaży.
– Partner w zależności od comiesięcznego wolumenu sprzedaży może zamawiać gadżety, nagrody i materiały reklamowe w specjalnie stworzonym sklepiku internetowym. Po stronie Viviamo jest właściwe przeszkolenie partnera, nadanie uprawnień sprzedażowych i codzienne wsparcie w terenie. Zapewniają je nasi mobilni menedżerowie, a także call center i szkolenia internetowe – mówi Zalas.

Opłata za przystąpienie do sieci Viviamo wynosi 3 tys. zł. Oprócz tego franczyzobiorca powinien dysponować kapitałem na przygotowanie lokalu, o czym więcej można przeczytać w artykule Ubezpieczenia w odcieniu czerwonym na portalu Lokalnabiznes.pl. Jak zapowiada franczyzodawca, zwrot z inwestycji może nastąpić po 4-6 miesiącach, jeśli partner miał już doświadczenie w branży. W przeciwnym wypadku na zwrot można czekać do dwóch lat.

Obecnie pod szyldem Viviamo działa 11 placówek. Niedawno otwarte zostało biuro w Ozimku, a w listopadzie planowane jest otwarcie w Choszcznie. Trwają też zaawansowane rozmowy z trzema potencjalnymi franczyzobiorcami.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €