Pawo ubierze mężczyzn ze stolicy i z Bydgoszczy

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Bydgoski sklep Pawo powstał w popularnej Galerii Pomorskiej. Salon liczy 142 m2 i należy do spółki. Franczyzowy salon Pawo o powierzchni 77 m2 ruszył w warszawskim Wola-Parku i jest 29. sklepem sieci. Obecnie trwają prace nad kolejnymi otwarciami – spółka zapowiada je na najbliższe tygodnie.

Marka Pawo liczy ponad 26 lat. W kolekcjach firmy dominuje moda biznesowa, ale w salonach firmy można też kupić odzież na specjalne okazje oraz typu smart casual. Całkowita inwestycja w sklep Pawo wynosi ok. 200 tys. zł, z czego 80 tys. stanowi kaucja, która jest zwracana w wypadku rozwiązania umowy, a przez okres trwania umowy Pawo płaci od tej kwoty odsetki, co stanowi dodatkowe wynagrodzenie franczyzobiorcy. Pawo nie pobiera opłat za przystąpienie do sieci, ani za funkcjonowanie w niej.

Od czerwca 2015 ambasadorem marki Pawo jest Rafał Maślak, Mister Polski 2014 oraz Vicemister International 2014.

Author
Marcin Kaleta
doradca we franczyzie

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €