Nie zwalniają tempa

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pierwszy z nich został uruchomiony przez nowego franczyzobiorcę w Kole. Drugi z nowych sklepów powstał w Kwidzynie, w sąsiedztwie sklepów z branż pokrewnych.

DDD Dobre Dla Domu to specjalistyczna sieć oferująca podłogi, panele, drzwi oraz akcesoria do tych artykułów. Obecnie firma posiada 48 lokalizacji w całym kraju i planuje kolejne otwarcia już w najbliższych miesiącach.

Przedsiębiorcy zainteresowani  współpracą z DDD Dobre Dla Domu mają do wyboru dwa formaty salonów. Dla sklepów otwieranych w dużych miastach kwota inwestycji to około 100 tys. zł netto. Format dla mniejszych miast to wydatek ok. 60 tys. zł netto. Oba koncepty różnią się powierzchnią sklepu, wielkością i sposobem aranżacji ekspozycji oraz kwotą inwestycji. Ale klienci obu formatów mają dostęp do tej samej oferty.

Według przeprowadzonej przez centralę symulacji dla sklepu o powierzchni ok. 300 m2, największą część inwestycji pochłania zakup towaru (40-50 tys. zł). Opłata wstępna to wydatek 1 tys. zł. Koszt podstawowej adaptacji lokalu oszacowano na 5 tys. zł, wynajem lokalu – 6 tys. zł. Franczyzobiorca pokrywa również koszty zakupu wózka paletowego, sprzętu IT, telefonu z faksem, drukarek (komputerowej i fiskalnej) – w sumie blisko 10 tys. zł.

Author
Marcin Kaleta
doradca we franczyzie

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €