Depilują i zarabiają
Jeden z franczyzowych gabinetów DepilConcept poprawił o ponad 25 proc. rekordowy wynik sprzedaży.
W sierpniu, czyli teoretycznie w jednym z najsłabszych miesięcy w branży kosmetycznej, dwa gabinety DepilConcept pobiły wcześniejszy rekord sprzedaży, z czego jeden o ponad 25 proc. Franczyzodawca podkreśla, że jeden z sierpniowych liderów osiągnął taki rezultat zaledwie w ciągu kilku miesięcy od otwarcia.
– Dążymy do tego, aby inwestycja w naszą franczyzę zwracała się już w ciągu sześciu miesięcy. Ci, którzy rzeczywiście stosują know-how sieci w codziennej pracy realizują ten plan – mówi Mariusz Włoczkowski, dyrektor rozwoju franczyzy DepilConcept.
Ruch w specjalistycznych salonach depilacji to jak uważają przedstawiciele firmy zasługa zwiększonego nacisku na efektywność działań i nadzoru ze strony franczyzodawcy.
– Stoimy na straży biznesu i konsekwentnie wspieramy naszych franczyzobiorców, ich sukces to najlepsza nagroda za naszą pracę – wyznaje Marta Szymczak, masterfranczyzodawca sieci DepilConcept w Polsce.
W gabinecie DepilConcept podstawową usługą jest fototerapia, którą wykonuje się za pomocą intensywnych impulsów światła technologią IPL. Depilacja jednej partii ciała kosztuje 65 zł. Jak podaje franczyzodawca średnio w miesiącu z usług salonu korzysta od 62 do 137 klientek.
Oprócz fotodepilacji stosowana jest również tradycyjna depilacja woskiem oraz enzymami roślinnymi, ale cała oddzielna gałąź to fototerapia skóry: fotoodmładzanie (redukcja zmarszczek i odbudowa skóry), redukcja przebarwień, naczynek, trądziku.
W porównaniu do ubiegłego roku średnia sprzedaż usług w sieci wzrosła o 18 procent. Wyniki mobilizują franczyzobiorców do otwierania kolejnych gabinetów w swoich miastach. Prawie połowa partnerów prowadzi już więcej niż jeden lokal.
Na otwarcie gabinetu DepilConcept potrzeba ok. 70 tysięcy złotych. Cena uwzględnia zakup licencji, urządzenie lokalu oraz pakiet szkoleń dla franczyzobiorcy i jego pracowników. Do końca roku otwartych ma być kolejnych 7 salonów z czego 3 to kolejne salony obecnych franczyzobiorców.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...

