Fundacja Muszkieterów

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Jak poinformował miesięcznik Życie Handlowe niemal 70 Muszkieterów – niezależnych przedsiębiorców zarządzających w Polsce supermarketami Intermarche i Bricomarche złożyło podpis pod statutem powołanej przez nich Fundacji. Członkowie Grupy Muszkieterowie jednogłośnie zdecydowali, że prócz zobowiązań biznesowych, mają również powinności moralne. Chcąc pomóc potrzebującym, postanowili założyć instytucję charytatywną, która zasięgiem obejmie całą Polskę.

Radę fundacji – wytyczającą kierunki działalności i Zarząd – organ wykonawczy Muszkieterowie wybierają z własnego grona. W skład pierwszego zarządu weszli Zbigniew Kuś, Halina Durnicka i Piotr Nowacki.

Przewodnią ideą Fundacji jest dewiza Grupy Muszkieterów: „Nie ma większego bogactwa niż człowiek”, celem - prowadzenie szerokiej działalności charytatywnej na rzecz osób, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej. W centrum zainteresowania Muszkieterów będą przede wszystkim dzieci z domów dziecka, ale zamierzają oni również wspierać projekty związane z kulturą, nauką i ekologią. Inicjatorzy przedsięwzięcia przypominają, że Muszkieterowie od początku swej działalności w Polsce (prawie 5 lat) angażują się w akcje na rzecz pokrzywdzonych przez los. Tylko w minionym roku przekazali około 400 tys. zł dla 75 instytucji. Po obchodach Dnia Dziecka zaczęli przygotowywać drugą edycję Wielkiego Konwoju Świętego Mikołaja w ramach którego roztoczą opiekę nad setką placówek w kraju.

Więcej: Życie Handlowe, czerwiec 2002, s.9

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €