Total zaczął od zachodu

Francuski koncern otwiera kolejne stacje. Franczyza jest w planach.
Total, który na początku roku zapowiedział ekspansję na polskim rynku, zawiesza swój szyld nad kolejnymi stacjami. Niedawno otworzył dwie nowe – w Zielonej Górze i dolnośląskich Mirosławicach. Ma zatem cztery obiekty, dwa zostały wcześniej uruchomione w Słubicach i Białym Borze w województwie zachodnio-pomorskim. Zgodnie z zapowiedziami ekspansja koncernu rozpoczęła się od zachodnich i południowych regionów Polski. Total zadebiutował wiosną z zamiarem otwarcia 100 stacji w ciągu dwóch nadchodzących lat.
– Proces rozwoju sieci stacji paliw przebiega zgodnie z zakładanym planem. Oferta franczyzowa Total została dobrze przyjęta na Polskim rynku i niebawem otwarte zostaną kolejne stacje w naszych barwach. Model franczyzy z definicji nie zakłada przeniesienia własności, więc wszystkie stacje w całości pozostają w rękach swoich właścicieli – mówi Magdalena Myszczyszyn, dyrektor działu stacji i hurtu paliw Total Polska.
Total chce wyróżnić się jakością paliw i oferty sklepowej. Obie nowo otwarte stacje paliw oferują klientom dostęp do bezprzewodowego WiFi, kącik multimedialny i kawowy Pause Cafe, gdzie serwowana jest kawa Lavazza. Chętni mogą także dokonywać płatności kartą Eurotrafic, honorowaną na terenie całej Europy.
– Koncept kącika kawowego, czy nowej na rynku strefy multimedialnej z możliwością naładowania telefonu bądź laptopa oraz rzecz jasna darmowym WIFI będą stanowiły istotną wartość dla zmotoryzowanych – zapowiada Magdalena Myszczyszyn.
Francuski koncern chce stara się też podkreślić swoją przystępność dla kierowców samochodów ciężarowych. Zielonogórska stacja Total, położona w pobliżu drogi krajowej nr 32 łączącej aglomerację poznańską z zielonogórską, oddaje do dyspozycji kierowców myjnię TiR, w którą wyposażone są tylko nieliczne stacje paliwowe w Polsce. Drugi z nowo punktów – w Mirosławicach – ma z kolei parking przystosowany do większych samochodów.
Jak wynika z Raportu o franczyzie PROFIT system na koniec 2014 roku w Polsce licencję franczyzową na stacje paliw sprzedawało 12 koncernów. Pod ich szyldami łącznie działało 1,2 tys. stacji na licencji. Najwięcej 424 należało do PKN Orlen (w tym stacje pod szyldem Bliska). Drugą co do wielkości siecią mógł pochwalić się koncern BP (234 stacje), a trzecią LOTOS (165).
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...