Halo, tu twój zysk

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Telecentrum zajmuje się sprzedażą usług telekomunikacyjnych operatora Netia. W tej chwili ma trzy własne placówki call center (w Nidzicy, Działdowie i Zawierciu) oraz cztery jednostki partnerskie, do tego kilkudziesięciu specjalistów ds. sprzedaży na terenie całej Polski. Ale plany na przyszłość są bardziej ambitne.
– Poszukujemy partnerów, którzy chcieliby pracować zarówno w kanale telesprzedaży, jaki i sprzedaży bezpośredniej, w systemie D2D (door to door – przyp. red.) – mówi Maja Pietrowska, dyrektor sprzedaży Telecentrum. – W województwie warmińsko-mazurskim, gdzie jest nasza główna siedziba, możemy nawiazać współpracę z nieograniczoną liczbą osób. Ale naszym głownym celem jest zbudowanie sieci partnerów na terenie całej Polski. Chcemy mieć współpracowników w każdym województwie. 

Partnerem Telecentrum może zostać zarówno osoba fizyczna, jak i właściciel, np. działające już call center, które chce rozszerzyć zakres swojej oferty, ale też grupa sprzedażowa z liderem.
– Może to być również ktoś, kto sprzedaje usługi innego operatora, ale nie ma w umowie zakazu konkurencji. Z naszej strony nie będzie to stanowiło problemu – zapewnia Maja Pietrowska. – Sprzedaż naszych usług można też prowadzić np. w punkcie serwisowania czy sprzedaży komputerów.

Z doświadczeniem i bez

Telecentrum zapewnia, że akceptuje różne formy współpracy, począwszy od umowy zlecenia, agencyjnej, przez kontrakt menedżerski, na umowach o pracę skończywszy. Zarabia się głównie na prowizjach od pozyskanych klientów. Wysokość prowizji jest uzależniona od różnych czynników, m.in. rodzaju sprzedanego produktu, okresu, na jaki podpisana została umowa.

– Warunki finansowe i dodatkowe benefity ustalamy indywidualnie z każdym zainteresowanym partnerem – dodaje Maja Pietrowska.

Telecentrum Sp. z o.o. obsługuje głównie klientów biznesowych, ale partnerzy zajmowaliby się także sprzedażą usług dla klientów indywidualnych. W ofercie są m.in. usługi telefonii stacjonarnej i komórkowej, internetu mobilnego i stacjonarnego oraz telewizji kablowej, a także usługi zaawansowane, dedykowane klientom biznesowym.
– Nawiązując z nami współpracę nie trzeba ponosić żadnych kosztów, nie wymagamy opłat za podpisanie umowy czy szkolenia. Do pracy wystarczy właściwie laptop i telefon – dodaje Maja Pietrowska. – Oczywiście znajomość rynku telekomunikacyjnego jest mile widziana. Nie jest to jednak wymóg konieczny, nie odrzucamy osób, które dopiero chcą zdobywać doświadczenie.

 

Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €