Łakomy kąsek

Coraz więcej zagranicznych sieci klubów fitness rozważa wejście do Polski - mówi Marta Koziarska-Anders, dyrektor generalna Mrs. Sporty.
W klubach fitness marki Mrs. Sporty mogą ćwiczyć wyłącznie kobiety. Czy zainteresowanie usługami jest na tyle duże, że można świadomie odrzucić połowę potencjalnych klientów?
Branża fitnessowa przeżywa w Polsce najwiekszy boom w historii, w końcu dotarła do nas moda na zdrowie. Coraz więcej zagranicznych sieci interesuje się polskim rynkiem, ponieważ jest on łakomym kąskiem i ma duży potencjał. Nadal brakuje w naszym kraju spersonalizowanych ofert sportowych pod konkretne grupy konsumenckie, dlatego jestem pewna, że nasza oferta skierowana tylko do kobiet jest właściwym wyborem i na pewno przez kolejne lata będziemy rozwijać produkt właśnie dla tej grupy.
Czy franczyzodawcą marki może też zostać wyłącznie kobieta?
Nie, tu nie stawiamy takich ograniczeń. Wśród naszych franczyzodawców mamy zarówno kobiety, jak i mężczyzn. Od naszych partnerów oczekujemy przede wszystkim zaangażowania w prowadzony biznes. Nie powstał na świecie jeszcze taki model biznesowy, który sam by się rozwijał. Na początku trzeba ciężko pracować, być przykładem dla własnego zespołu - to podstawa każdego udanego biznesu.
Osoba, która chciałaby uruchomić klub fitness Mrs. Sporty musi też posiadać co najmniej 100 tys. zł na inwestycję.
Gdzie otwieracie kluby?
Nasze kluby zlokalizowane są w dzielnicach mieszkaniowych, zawsze na parterze. Ważne, żeby lokal posiadał duże witryny oraz mechaniczną wentylację. Minimalna powierzchnia to 110 m2. Dobrze, żeby czynsz za lokal nie przekraczał 5 tys. zł. Takich lokali poszukujemy razem z naszymi potencjalnymi franczyzobiorcami. My współpracujemy z agencjami nieruchomości, a partner poszukuje optymalnej lokalizacji na własną rękę. Następnie wybrane lokale podajemy wspólnie wnikliwej ocenie. Jeśli decydujemy się na wynajem lokalu, wówczas negocjujemy czynsz oraz przygotowujemy umowę najmu.
Rozmawiała Anna Smolińska
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej