Chcą doradzać przedsiębiorcom
Play Krismilton rozbudowuje sieć doradców biznesowych.
W tej chwili dla Play Krismilton, autoryzowanego dealera operatora komórkowego sieci Play, pracuje 33 doradców biznesowych. To handlowcy, odpowiedzialni za pozyskiwanie i utrzymywanie klientów biznesowych.
– Prowadzimy właściwie ciągły nabór doradców. To bardzo rozwojowy kanał sprzedaży – tłumaczy Tomasz Kocur, współwłaściciel Play Krismilton.
Aby zostać jednym z doradców, trzeba prowadzić własną działalność gospodarczą, mieć samochód, najlepiej też doświadczenie w branży i własną bazę klientów.
– Ale ten ostatni wymóg nie jest konieczny. Bywają osoby, które przyszły do nas bez doświadczenia w tego rodzaju działalności i świetnie dały sobie radę, budując bazę klientów od podstaw – mówi Tomasz Kocur. - Wszystkim zapewniamy bezpłatne szkolenia. Nasi doradcy zarabiają na prowizjach.
Salon czy stoisko?
Play Krismilton ma obecnie w Polsce 55 salonów.
– W tej chwili pracujemy nad podniesieniem ich efektywności. Oczywiście w miarę możliwości będziemy chcieli otwierać kolejne – dodaje Tomasz Kocur. – Jednak faktem jest, że rynek w dużych miastach jest już mocno nasycony. Możliwością aktywnego rozwoju jest dzisiaj uruchamianie placówek w mniejszych miejscowościach.
W małym mieście salon może jednak mieć problemy z utrzymaniem się na rynku. Dlatego odpowiedniejszym konceptem jest w tym przypadku kolejna propozycja Play Krismilton, czyli tzw. alternatywne kanały sprzedaży. Chodzi o stoiska, które można uruchamiać w już istniejących sklepach, np. z akcesoriami telefonicznymi, sprzętem komputerowym czy RTV. Obecnie Play Krismilton ma ich w Polsce dziewięć.
Stoisko powinno mieć 6 m2 powierzchni. Wizualizacja ma być zgodna ze standardami sieci, utrzymana w fioletowo białej kolorystyce, odpowiednio oznakowana logo operatora, wykonana według stałego projektu. Meble franczyzobiorca kupuje na swój koszt, u wskazanych przez licencjodawcę dostawców. Całkowita kwota potrzebna na start to ok. 10 tys. zł. Nie ma opłaty licencyjnej. Franczyzobiorca zarabia na prowizji od podpisanych umów. Punkt zapewnia ten sam zakres usług i produktów, co każdy salon. Franczyzodawca zapewnia szkolenie i pomaga przygotować sklep do uzyskania koniecznej autoryzacji operatora sieci Play. Według zapewnień licencjodawcy, inwestycja zwraca się najczęściej po sześciu miesiącach.
ZOBACZ W KATALOGU
Fonny Funny
Akcesoria do telefonów
Global Neovision
Sprzedaż usług Canal +
Orange
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Teletorium
Sprzedaż, kupno, serwis telefonów i akcesoriów
T-Mobile Polska SA
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży telekomunikacja, IT, AGD/RTV
Fonny Funny
Akcesoria do telefonów
Global Neovision
Sprzedaż usług Canal +
Orange
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Teletorium
Sprzedaż, kupno, serwis telefonów i akcesoriów
T-Mobile Polska SA
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

